کد خبر: 1098211
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
مدیرکل ارشاد قزوین: شورای فرهنگ عمومی قوی ترین و مقتدرترین شورای استانی و شهرستانی است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی قزوین ،چهل و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز چهارشنبه بیست و نهم تیر ماه در محل مصلی و دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار گردید. 
 
در این نشست که با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تشکیل شد راهبرد سه پایه با محوریت زیست عفیفانه تبیین گردید و به سؤالات اعضا در این خصوص پاسخ داده شد.
 
محمد حسین فائزی مدیرکل و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در این نشست ضمن بیان وظایف شورای فرهنگ عمومی در استان و شهرستان اعلام تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی قوی ترین و مقتدرترین شورای استانی و شهرستانی است.
 
وی در بخش قابل ملاحظه ای از صحبت های خود افزود: شورای فرهنگ عمومی یک شورای بالادستی است که هم حق تخصیص اعتبار دارد هم حق اجرا و هم حق نظارت بر حسن اجرا. ضمن اینکه ضمانت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی، خود شورا می باشد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اگر محتوای علمی و مطالعه شده برای نشست های شورا در قالب دستور جلسات آماده شود و نظارت درست هم صورت گیرد، خود نوعی ضمانت اجرایی برای تحقق مصوبات خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر