کد خبر: 1088668
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
شهردار کرج عنوان کرد
شهردار کرج گفت: تبلیغات محیطی، ظرفیتی است که مدیریت شهری می‌تواند از آن برای آموزش فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی با هزینه‌های کم بهره ببرد.

 مصطفی سعیدی در جلسه بررسی محتوای تبلیغات محیطی و ساماندهی استندهای شهری، بر تقویت تبلیغات محیطی با رویکرد آرام‌سازی فضای بصری و ساماندهی استندهای شهری با هدف زیباسازی شهر تاکید کرد.

این مسئول اضافه کرد: بعضی از این تبلیغات جزئی از مبلمان شهری به حساب می‌آیند و برخی در ایجاد تصویر ذهنی بیننده موثرند و می‌توانند بر ادراک زیبایی محیط و کیفیت آن تاثیر بگذارند، بر همین اساس تبلیغات محیطی باید به‌گونه ای باشد که ذهن شهروندان را متشنج نکند.

سعیدی، بر ضرورت توسعه مطالعات راهبردی در خصوص ایجاد تبلیغات محیطی با کمترین بهم‌ریختگی بصری، گفت: باید به دنبال راهکاری نوین برای تحقق این مهم بود.وی با اشاره به اینکه استفاده از بنرها، استندهای شهری و تبلیغات محیطی نباید تنها به فضاسازی شهر برای مناسبت‌ها خلاصه شود، عنوان کرد: تبلیغات محیطی، ظرفیتی است که مدیریت شهری می‌تواند از آن برای آموزش فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی با هزینه‌های کم بهره ببرد.

شهردار کرج همچنین استفاده مناسب از فضاهای شهری و در نظر گرفتن بافت و موقعیت اجتماعی شهر در تبلیغات محیطی را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه نباید سلیقه‌ای عمل شود و حتما موارد یاد شده باید در تبلیغات محیطی هر محدوده لحاظ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار