کد خبر: 1087481
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبرداد
جلسه توجیهی برنامه جامع کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار استان البرز با حضور کارکنان اداره کل صمت، شرکت شهرکهای صنعتی، اتاق اصناف، اتحادیه ها و بسیح اصناف در محل سالن همایش های سازمان صمت البرز برگزار شد.

رامین ربیعی در این جلسه تاکید کرد: برای تحقق اهداف دولت در حوزه تنظیم بازار و با مشارکت همه عوامل موثر در این حوزه، تمامی ظرفیت های نظارتی در جهت کنترل بازار استان را فعال خواهیم کرد.
وی گفت: با توجه به برنامه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت ها در سطح عرضه و برخورد با هرگونه تخلف صنفی، فردا در قالب مانور نظارتی و بازرسی، تمامی صنوف در سطح استان عملیاتی می شود.

ربیعی تصریح کرد: در این برنامه نظارتی ویژه، بیش از 100 اکیپ دو نفره بازرسی با مشارکت بازرسان اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف، همه صنوف فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهند داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: این مانور از ساعت 9 صبح یکشنبه هجدهم اردیبهشت در مرکز استان و شهرستان های تابعه اجرا می شود.

ربیعی در پایان از تمام شهروندان محترم استان البرز درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و...، مراتب را با شماره گویای 124 اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار