کد خبر: 1085972
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز عنوان کرد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از حمایت های ویژه سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی البرز در راستای ایجاد، تداوم و رونق صنایع دانش بنیان در استان خبر داد.

حمیدرضا عقاب نشین ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از حمایت های ما از صنایع دانش بنیان در بخش واگذاری زمین است یعنی اینکه واگذاری حق بهره برداری زمین به صورت نقد و اقساط با شرایط ویژه ۱۰ درصد نقد و الباقی طی اقساط حداکثر ۴۲ ماهه در دستور کار قرار گرفته و از سال قبل عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: در واگذاری حق بهره برداری زمین در اراضی حاصل از فسخ قراردادهای راکد خصوصاً در مناطق پرتقاضا نیز اولویت با شرکتهای دانش بنیان خواهد بود.

بنا به گفته این مقام مسئول به زودی در شهرکهای صنعتی دولتی زون های تخصصی برای استقرار واحدهای تولیدی دانش بنیان ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از اعطای مشوق اجاره بهای دفتر در سال اول استقرار شرکت های دانش بنیان در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار خبر داد و افزود: شناسایی واحدهای صنعتی مستعد و کمک به دانش بنیان شدن آنها از طریق مشاوران تخصصی کلینیک های خدمات کسب و کار نیز از اقدامات ویژه این شرکت در راستای شعار سال است.

وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای معرفی، عرضه فناوری و کمک به بازاریابی محصولات دانش بنیان از طریق فن بازارهای منطقه‌ای و راه اندازی سامانه شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی در درگاه خدمات الکترونیکی به عنوان بستر تعامل واحدهای صنعتی و شرکت های فناور و دانش بنیان نیز در این راستا اجرایی شده است.

این مسئول در خاتمه اظهار داشت: توانمند سازی واحدهای صنعتی مستعد دانش بنیان شدن از طریق حمایت از برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، تجاری سازی استارت آپ ها در رویدادهای کارآفرینی و تقویت ایده های نوآورانه در حوزه صنایع کوچک و متوسط از برنامه هایی است که آغاز شده و بزودی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار