کد خبر: 1085962
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌­های کشاورزی شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح دوشنبه‌های جهادی در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان خبر داد و افزود: دوشنبه جاری نیز این طرح در بازارهای کیانمهر و لاله اجرا شد.

حمید دانشی کهن اظهار داشت: مهم‌ترین هدف در طرح جهادی خدمت‌رسانی و بهداشت بازار روزها، پاسخ به نیازهای شهروندان و مراجعه‌کنندگان در محیطی بهداشتی و به‌ دور از آلودگی­‌های بصری است.

وی بیان کرد: در این طرح ضمن پاک‌سازی محیط بازار روزها و ضدعفونی کردن محیط درونی و بیرونی آن، زمینه ارتباط مستقیم و صمیمی شهروندان با مسئولان مربوطه برای بیان مشکلات، کاستی‌ها و انتظارات خود از بازار روزها نیز مهیا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، حضور ناظران بازارها نیز ضروری است، تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع اجرای طرح  خدمات‌رسانی، بهداشت و نگهداشت، نظارت دقیق بر اجرای روند شستشو، نظافت و ضدعفونی کردن سطح بازارها همچنین اقدامات بهره‌برداران غرف و نیروهای خدماتی ضرورت دارد بر همین اساس لازم است تا تمامی ناظران در روز اجرای طرح حاضر باشند.

دانشی کهن از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح جهادی این هفته به نظافت و گل‌کاری باغچه، رنگ‌آمیزی و تعویض شیشه‌های شکسته، جمع‌آوری کلیه سد معبر غرف، خروج کلیه کارتون، نایلون و سبد از غرفه به‌ویژه زیر پالت‌ها و بارانداز غرف، نظافت و شستشوی کف و دیوارهای غرف، نظافت و نصب دور پالتی‌های فرسوده اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه دوشنبه‌های خدمت‌رسانی و بهداشت از برنامه‌های هفتگی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی است، توضیح داد: این طرح در هفته جاری، در بازار روزهای کیانمهر و لاله اجرایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار