کد خبر: 1084643
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از تحویل یک بهله پرنده شکاری زخمی به این اداره، توسط مامورین آتش نشانی نسیم شهر خبر داد.
محمدرضا عباسی

 

محمدعلی جودکی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از تحویل یک بهله پرنده شکاری زخمی به این اداره، توسط مامورین سازمان آتش نشانی نسیم شهرخبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان، محمدعلی جودکی با اعلام این خبر، افزود: این پرنده شکاری که از گونه سارگپه بوده، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دو بال، توسط آتش نشانی نسیم شهر به این اداره تحویل داده شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری آتش نشانی با اداره حفاظت محیط زیست، اظهار داشت: با توجه به اینکه این پرنده قابلیت پرواز نداشته، به منظور مراقبت و تیمار به پارک پردیسان منتقل شد تا پس از درمان، به دامان طبیعت بازگردانده شود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به اینکه پرندگان شکاری در تنظیم جمعیت برخی از حشرات مضر و جوندگان نقش مهمی داشته، تاکید کرد: مطابق قانون،  هرگونه شکار، زنده‌گیری، نگهداری غیرمجاز و خرید و فروش این پرندگان ممنوع است، لذا شهروندان محترم ضمن اجتناب از خرید و یا نگهداری این گونه ها، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، موضوع را از طریق سامانه 1540 و یا تماس با این اداره، اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر