کد خبر: 1084383
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
سردار فدوی مطرح کرد
جانشین فرمانده کل سپاه گفت : با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است، بکند.

سردار فدوی در آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی که با حضور خانواده شهدای روایت فتح و هنرمندان برگزار شد گفت:در همان روز‌های ابتدایی انقلاب امام (ره) فرمودند «امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و اکنون باگذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل شیطان یعنی امریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است، بکند و این نه در مرکز انقلاب اسلامی که در برابر هیچ‌یک از اقصی نقاط دلدادگان انقلاب اسلامی در دنیا هم نتوانسته است غلطی بکند و این پیروزی یعنی سید مرتضی آوینی‌های زیادی باید باشند تا با هنر خودشان جلوه‌هایی را که در عرصه عمل در حال انجام است، به دنیا و مردمان سراسر دنیا برسانند.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره شیوه و روش فعالیت‌های هنری و رسانه جبهه باطل نیز گفت: برای جبهه باطل واقعیت مهم نیست، آن چیزی که برای جبهه باطل مهم است تصویری است که از واقعیت می‌سازد و این روالیست که از دهه هفتاد آمریکایی‌ها در حال انجام آن هستند.

وی افزود:آن‌ها معتقدند، چون ما صاحب قدرت تصویرسازی هستیم از هر موضوعی تصویری درست می‌کنیم که منافع خودمان در آن برقرار باشد، ولی عزیزان بدانید حقانیت جبهه حق آن‌چنان تبلور دارد و قوی است که نمی‌توانند حتی با توانمندی‌هایی که در تصویرسازی دارند موفق باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: روال شهید آوینی الگوی بسیار خوبی است برای همه کسانی که در عرصه هنر فعالیت می‌کنند، کسانی که می‌توانند جا پای بزرگانی، چون شهید سید مرتضی آوینی بگذارند و در پیشگاه خداوند متعال روسفید باشند، شهید آوینی در حالی‌که می‌توانست مانند همه رزمندگان به جای دوربین و قلم، اسلحه به دست بگیرد و به درجه شهادت برسد، اما می‌دانست زبان و روال هنرمی تواند اثرگذاری طولانی‌مدت داشته باشد و این راه و روال را آگاهانه انتخاب کرد.

در این آیین بزرگداشت ضمن قدردانی ویژه از خانواده هنرمند فقید جهانگیر خسروشاهی از سایر خانواده‌های شهدای روایت فتح نیز با حضور سردار فدوی و سید محمد نادری تجلیل شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر