کد خبر: 1084077
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به حادثه اخیر حرم رضوی (ع) و شهادت ۲ طلبه گفت: انقلاب اسلامی ایران با شهادت شکل گرفته است و دشمن بداند این انقلاب با شهادت تداوم و بقاء می‌یابد و به مقصد می‌رسد.
رحیمی

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) گفت: قشر‌های مختلف انقلابی، جوانان، مومنان و روحانیون در عرصه‌های گوناگون پیشگام بوده‌اند و در این مسیر روحانیون پیش‌قدم برای شهادت هستند.

شهیدان اصلانی و دارایی «شهیدان حادثه اخیر حرم رضوی (ع)» با کوله‌باری از جهاد به شهادت رسیدند و البته این شهیدان نخستین و آخرین شهید در این راه نیستند و بسیاری غبطه می‌خوردند که کاش جای آن‌ها بودند.

اقدامات تروریستی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، جهاد و کینه عمومی مردم ما، علیه دشمنان را صد چندان می‌کند.

استکبار جهانی با ترور‌ها و استفاده ابزاری از برجام، سازمان‌های بین‌المللی، حکام وابسته و رسانه‌ها نمی‌تواند مقاومت مردم جمهوری اسلامی را کم کند بلکه باعث تقویت این مقاومت می‌شود.مردم قدر جمهوری اسلامی را می‌دانند و دشمن با این اقدامات به جایی نمی‌رسد.مردم با حضور بیشتر خود در این ماه، مساجد را پُر کنند و از مزیت‌های ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای این امر مهم، رفع مشکلات و حفظ استقلال همه‌جانبه کشور است.

۲۰ فروردین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای و روز هنر انقلاب اسلامی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها علم را مساله اصلی جامعه برای رسیدن به تعالی دانسته‌اند.

کشوری که مبانی علمی قوی نداشته باشد و براساس علم حرکت نکند، جامعه‌ای وابسته است.

کُند پیش رفتن برجام به‌علت ایستادگی مسئولان برابر زیاده‌خواهی دشمن است، حقیقت انقلاب اسلامی ایران بر پایه مبانی عاشورایی، غدیری، مهدوی و اسلام ناب محمدی است.

هنرمندان انقلاب اسلامی این حقیقت را با زبان هنر ساری و جاری کنند و جلوی دشمنان بایستند.

اجازه ندهیم حقیقت انقلاب اسلامی مخدوش شود بلکه باید حقیقت دینی و اعتقادی این انقلاب در جامعه ترسیم و زمینه ایستادن جلوی دشمنان فراهم باشد.

دهم ماه مبارک رمضان سالروز ارتحال حضرت خدیجه (س) است، این بانو الگوی واقعی و تمام عیار برای مردان و زنان است و با ایثار، دارایی‌های خود را در اختیار پیامبر اکرم (ص) قرار داد و در زمانی به حضرت محمد (ص) دل داد که ایشان هنوز پیامبر نشده بودند.

۲۱ فروردین‌ماه هم سالروز تاسیس حساب صد امام است، این فرمان برای رفع مشکل مسکن در کشور صادر شد که هنوز هم ادامه دارد و امید است در دولت سیزدهم کمک ویژه‌تری به این مساله شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های فعالیت خود به‌عنوان نهادی نقش‌آفرین در تامین مسکن فعالیت داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر