کد خبر: 1082719
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: فردی که بعد از ظهر دیروز در ارتفاعات روستای شیخ مکان شهرستان دره شهر گیر افتاده بود با تلاش نیرو‌های هلال احمر نجات یافت.
علی‌اصغر علی‌اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز گفت: بعد از ظهر دیروز چهارشنبه ۳ فروردین ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گیر افتادن یک مرد ۴۲ ساله در ارتفاعات روستای شیخ مکان بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه پلیس راه و تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان دره‌شهر و همچنین تیم واکنش سریع مرکز استان و تیم کوهستان تنگه ارغوان به عنوان تیم‌های پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: نجاتگران هلال احمر با وجود صعب‌العبور بودن منطقه پس از طی مسیر سخت و دشوار و رسیدن به محل حادثه با استفاده از ست نجات کوهستان توانستند فرد گیر افتاده را رها سازی و به محل امن انتقال دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر