کد خبر: 1081535
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
سرپرست شرکت گاز استان اصفهان:
در پی واگذاری مسئولیت خریداری 118 دستگاه فلومتر آلتراسونیک اندازه گیری مصرف گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران به شرکت گاز استان اصفهان، در فاز نخست 22 دستگاه تهیه و برای تحویل به شرکت های گاز استانی متقاضی آماده گردیده است

به گزارش جوان آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری سرپرست این شرکت، با اعلام این خبر،گفت: با توجه به شرایط تحریم ، مناقصه خرید 22 دستگاه فلومتر آلتراسونیک برگزار و پس از بررسی و کارشناسی دقیق خریداری و در حال حاضر آماده تحویل به شرکت های گاز استانی متقاضی می باشد.

مهندس عسکری، افزود: به منظور ارتقا سطح دانش فنی کارشناسان و خبرگان شرکت ملی گاز ایران در حوزه مترولوژی و اندازه گیری و نحوی بکار گیری و استفاده از دستگاه فلومتر آلتراسونیک، با در نظر گرفتن محدودیت های ویروس کرونا ویدئو کنفرانس آموزشی در قالب استاندارد کالیبراسیون و کلاس دقت اندازه گیری مطابق استاندارد با مشارکت بزرگترین و مدرنترین مرکز کالیبراسیون بین المللی اروپا برگزارگردید.

وی، گفت: در این وبینار آموزشی مزیت های استفاده از این دستگاه ها و همچنین موضوعات متنوع و تخصصی در زمینه مترولوژی تجهیزات اندازه گیری گاز توسط مدیر بخش کالیبراسیون بین الملی اروپا ارائه گردید.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر این شرکت رتبه اول نصب فلومتر آلتروسونیک را در جهت کاهش خطاهای اندازه گیری ایستگاه های گاز، در سطح کشور دارد.

عسکری، با اشاره به اینکه ما باید با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و بومی سازی دانش های نوین همواره به سویی حرکت کنیم که خطای اندازه گیری به حداقل ممکن برسد، اظهار داشت: دقت در اندازه گیری در حقیقت رعایت حقوق مصرف کنندگان و صیانت از منابع ملی است .

وی، بیان داشت: مرکز مانیتورینگ تمامی فلومترهای آلتراسونیک این شرکت به منظور ارتقاء و دقت در اندازه گیری گاز راه اندازی شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار