کد خبر: 1077388
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۲۷ طرح خدماتی و زیرساختی حوزه برق این استان در ایام الله دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری است.

« محمد اله داد»  مديرعامل شركت توزيع برق استان مركزي در جمع خبرنگاران افزود: برای این تعداد پروژه، ۹۱۱میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که همزمان با دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع پروژه‌ها، سه طرح در اراک،۲ پروژه در آشتیان، ۲ طرح در تفرش، ۲ پروژه خمین،۲ طرح در خنداب،۲پروژه در دلیجان، یک طرح در زرندیه، ۳پروژه در ساوه،۲ طرح در شازند، یک پروژه در غرق آباد، ۲پروژه در فراهان،۲ طرح در کمیجان و۲ پروژه در محلات است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: همزمان با دهه فجر در ۲۶۰ روستای این استان، طرح بهارستان با استفاده از مبالغ تخصیص داده شده از عوارض برق و با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در قالب اصلاح و بهینه سازی ۶۳۴ کیلومتر شبکه، روشنایی معابر، جابجایی چهار هزار اصله تیر برق، نصب ۶۰۰ چراغ و عملیات سیم به کابل اجرایی می‌شود.

 اله داد اظهار داشت: با افتتاح پروژه‌های توزیع برق استان مرکزی، برای ۳۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

وی گفت: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در حوزه فعالیت‌های تولیدی، در دیگر بخش‌ها نیز نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: ایجاد شبکه روشنایی معابر در میدان امام حسن (ع)، کمربندی شمالی، خیابان شریعتی، زیر گذر جهاد، تقاطع سردشت، بلوار شهدای دولت، کرهرود به سمت سنجان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

اله داد گفت: اجرای فاز یک اصلاح و بهینه سازی شبکه برق طرح پیاده راه خیابان امام خمینی ساوه، اجرای طرح سیم به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی ۳۰ کیلومتر در ساوه، تامین برق ایستگاه پمپاژ آب هفتیان واقع در روستای نقوسان، قزلجه و جفتان شهرستان تفرش، ایجاد فیدر جدید پست شهباز شازند، اصلاح و بهینه سازی هشت کیلومتر شبکه برق شهر نیم ور محلات را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار