کد خبر: 1076183
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
 آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی تیم منچستریونایتد پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم بسیار کم‌تر فرصت بازی در ترکیب قرمز‌ها را به دست آورده و به دنبال انتقال به یک تیم جدید است. گفته شده است آنتونی مارسیال به سران منچستریونایتد گفته است که می‌خواهد پس از هفت سال حضور در اولدترافورد، این تیم را ترک کند.
رانگتیگ گفت که او مشتاق بود که این مهاجم را برای سفر به ویلا به همراه داشته باشد، اما مارسیال این فرصت را رد کرد. رانگنیک گفت: او نمی‌خواست در تیم باشد.

با این حال، مارسیال اواخر روز شنبه در پستی در اینستاگرام ادعا‌های سرمربی خود را رد کرد و گفت که او هرگز فرصت بازی برای یونایتد را تا زمانی که هنوز در این باشگاه است رد نخواهد کرد.

او گفت: من هرگز از بازی برای منچستریونایتد امتناع نمی‌کنم. من ۷ سال است که اینجا هستم و هرگز به باشگاه و هواداران بی‌احترامی نکردم و نخواهم کرد.

هم‌چنین در این دیدار کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی نیز در ترکیب یونایتد حضور نداشت که سرمربی آلمانی مصدومیت را دلیل این اتفاق دانست و عنوان کرد رونالدو به خاطر مصدومیت از ناحیه لگن در این دیدار غایب بود. این صحبت که من از حضور در ترکیب امتناع کردم اصلا درست نیست.

استون ویلا در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس با تساوی ۲-۲ مقابل منچستریونایتد یک امتیاز کسب کرد. منچستریونایتد که از جام اتحادیه حذف شده است در لیگ برتر از جمع چهار تیم نخست فاصله گرفته است و باید در دیدار بعدی خود برابر برنتفورد به میدان برود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار