کد خبر: 1076178
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مدافع عنوان قهرمانی در آستانه حذف از جام ملت‌های آفریقا قرار گرفت.
گینه استوایی با برتری یک بر صفر برابر الجزایر یکی از بزرگترین شگفتی‌هایی را که تا به حال در این تورنمنت دیده شده بود، رقم زد و به ۳۵ بازی بدون باخت الجزایر پایان داد و مدافع عنوان قهرمانی را به رده آخر گروه فرستاد.

کمتر کسی انتظار داشت که الجزایر - تیم بدون شکست از اکتبر ۲۰۱۸ - به کشوری با جمعیت تنها ۱.۴ میلیون نفر ببازد. شکست الجزایر باعث می‌شود که آن‌ها مقابل ساحل عاج در آخرین بازی گروهی خود در روز پنجشنبه نیاز به پیروزی داشته باشند تا شانس صعودشان به مرحله یک شانزدهم نهایی حفظ شود.

همچنین در این گروه، سیرالئون پیش از این با تساوی بدون گل برابر الجزایر در بازی ابتدایی خود، قدرت نمایی کرده بود و در دیدار دوم برابر ساحل عاج در حالی که با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود، به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا شانس صعود از این گروه را به مرحله بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

در دیگر دیدار برگزار شده دیروز (یکشنبه) نیز تیم‌های مالی و گامبیا در چارچوب هفته دوم دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در گروه ششم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو گل این دیدار با VAR به دست آمد و داور مسابقه پس از مشورت، برای دو تیم پنالتی گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار