کد خبر: 1076084
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
استاندار ایلام
استاندار ایلام گفت: ۱۰۰ درصد خسارت‌های وارد آمده به وسایل برقی و لوازم خانگی مردم مورموری در اثر بارندگی‌های اخیر توسط بنیاد مستضعفان کشور جبران می‌شود.
عاطفه آزادپور
 حسن بهرام‌نیا در جمع مردم کلات مورموری گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه خسارت‌های وارده بر زیربخش‌های مربوطه را جمع آوری، ارزیابی و در اختیار استانداری قرار دهند تا از مبادی ذیربط نسبت به جبران آن اقدام لازم بعمل آید.

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم مورموری در مقابل مشکلات به وجود آمده افزود: دستگاه‌های اجرایی تا رفع ۱۰۰ درصد مشکلات موجود در مورموری و در کنار مردم حضور دارند.

استاندار ایلام تاکید کرد: تمام مدیران و مسوولان ذیربط همراه با امکانات مورد نیاز برای رفع مشکل مردم بسیج شده و تا نیاز‌های مردم در منطقه حضور خواهند داشت.

بهرام‌نیا یادآور شد: در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیر رفع مشکلات و جبران خسارات وارده به منازل مردم و زیرساخت‌های عمومی سطح شهر و جامعه عشایر و دامداران منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد خسارت‌های وارد آمده به وسایل برقی و لوازم خانگی مردم مورموری در اثر بارندگی‌های اخیر توسط بنیاد مستضعفان کشور جبران می‌شود.


منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر