کد خبر: 1076056
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کمیل قاسمی چهره شاخص کشتی جهان و المپیک گفت: در گرگان صحبت‌هایی را برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان داشتیم.
 در جریان برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان، کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان، در سالن رقابت‌ها حاضر شد و به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

وی پس از دقایقی از حضور در سالن، به جایگاه کمیته فنی رفت و در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم ملی، مجید خدایی و بهروز یاری به تماشای مسابقات نشست. برخی صحبت‌ها حاکی از این بود که درستکار پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی را به کمیل قاسمی که هم اینک هدایت تیم ملی کامبوج را بر عهده دارد، ارائه کرده است.

کمیل قاسمی در گفتگو با ایسنا،‌ در اینباره اظهار کرد: قطعا من هم دوست دارم در ایران باشم و به تیم ملی کشتی و جوانان کشورم کمک کنم و تجاربم را در اختیار آن‌ها قرار دهم. الان هم در سالن جویبار که خودم زمانی تمرین می کردم، تا جاییکه بلد هستم، به بچه‌ها کمک می‌کنم. برنامه‌ام این است که کار مربیگری را در ایران ادامه بدهم.

دارنده مدال‌های طلا و نقره سنگین وزن المپیک، در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در تیم ملی بزرگسالان فعالیت کند یا خیر، گفت: فرقی نمی‌کند، به هر حال باید از یک جا شروع کنم.

وی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه در جریان رقابت‌های کشتی در گرگان، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، پیشنهاد اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی را به او ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: ایشان به بنده لطف داشتند و زمانیکه برای تماشای مسابقات به سالن آمدم، از من دعوت کردند که در جایگاه کمیته فنی حضور داشته باشم. صحبت‌هایی در اینباره انجام شد، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار