کد خبر: 1076002
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری :
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب ۲۶ کمیته ساماندهی می‌شود.
رحیمی

موسی انصاری گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با رویکرد‌های جدید به دنبال تحریک جریان‌های مطالبه گری عمومی و تبلیغ خشونت در این حوزه هستند تا با به چالش کشیدن مسئولان و کمرنگ جلوه دادن دستاوردها، میان مردم و مسئولان فاصله بیندازند.

نسل جوان، دوران به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به صورت عینی درک نکرده‌اند و به شدت مورد هجمه دشمنان در فضای مجازی قرار دارند از این رو لازم است در دهه فجر از تمام توان و ظرفیت برای تبیین دستاورد‌ها و اغناسازی جوانان استفاده شود.

فعالیت‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب ۲۶ کمیته ساماندهی می‌شود.

دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از اعتبارات فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مرتبط با این ایام هزینه کنند و باید دانست که اجرای این گونه برنامه‌ها چندان وابسته به اعتبارات نیست بلکه اعتماد به مردم و ایجاد فرصت برای آنان باعث می‌شود تا اقشار مختلف به صورت خودجوش در صحنه حاضر شوند.

دهه فجر انقلاب اسلامی به روز‌های ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن امام خمینی بعد از تبعید ۱۴ ساله در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد شد و نهایتا در ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر