کد خبر: 1076001
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایام‌الله دهه فجر یادآور ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی ملت ایران در شکست حکومت استبداد به رهبری امام راحل است.
رحیمی

جعفر مردانی در ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمامی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود، تمامی دستگاه‌های اجرایی دارای اعتبار فرهنگی هستند و باید از این اعتبار برای این برنامه‌ها هزینه کنند.

ایام‌الله دهه فجر یادآور ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی ملت ایران در شکست حکومت استبداد به رهبری امام راحل است.

تجلیل از پیشگامان این نهضت باید در دستور کار قرار بگیرد، همچنین در این ایام باید عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

حضور منسجم و گسترده مردم در صحنه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و شاخصه‌های مردمی بودن مسئولان، ساده‌زیستی، اخلاص، کار جهادی و تلاش برای رفع محرومیت عامل تدوام این انقلاب محسوب می‌شود.

در دو سال گذشته برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های ایام‌الله دهه فجر تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفت، اما امسال باتوجه به بهبود شرایط کرونایی باید تلاش کنیم برنامه‌های این ایام به بهترین نحو برگزار شود.

کمیته‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کمیته‌ها شرکت کرده و یا نماینده تام‌الاختیار معرفی کنند.

دهه فجر انقلاب اسلامی به روز‌های ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن امام خمینی بعد از تبعید ۱۴ ساله در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد شد و نهایتا در ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر