کد خبر: 1075075
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس ،همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،در شهرستان اسلامشهر تشییع و خاکسپاری شدند.
محمدرضا عباسی

در سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) ،اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر ،پیکر مطهر ۴شهید گمنام دوران دفاع مقدس را تشییع وتا آرامگاه ابدیشان  بدرقه  کردند.
جوانان بسیجی و انقلابی شهرستان اسلامشهر ، همراه و درکنار ائمعه جمعه شهرستان،فرماندار، جامعه دانشگاهی و فرهیختگان  شهرستان ورئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران،خانواده های معظم شهدا ، اقشار مختلف مردم،فارغ از هرنوع نگرش و دیدگاه حزبی و جنسیتی در ۲ مراسم جداگانه پیکر های مطهر ۴شهید سرافراز  گمنام را تششیع کرده و پس از تجدید میثاق  و وداع  با یاران سفر کرده و دلاور مردان سرزمین خود را تا آرامگاه  ابدیشان بدرقه و خاکسپاری کردند.
در نخستین مراسم تشییع،پیکر ۲شهید ۱۹ و ۲۰ ساله گمنام و مسافران باز گشته از کربلای ایران،با استقبال و بدرقه پرشور حاضرین ازمحل سپاه ناحیه سیدالشهداء پس از اقامه نماز توسط امام جمعه اسلامشهر ،تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تشییع ودر آرامگاه ابدیشان آرام گرفتند و تا این مکان به میعادگاه و محلی برای انس و الفت گرفتن  دانشجویان و جامعه فرهیخته  و علمی شهرستان اسلامشهر تبدیل شود.
مادر شهیدزارع پور و پدر شهید شفیعی به نیابت از والدین شهدا گمنام،پیکر مطهر این نام آوران گمنام را  تا آرامگاه ابدی بدرقه ودر خانه ابدیشان تدفین کردند و اشک ماتم ریختند.
مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر،در دومین مراسم بدرقه شهدا،پیکر مطهر ۲شهید گمنام دیگر را از محل حوزه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل (ع) شهرک امام حسین (ع) تا شهرک امام خمینی (مسکن مهر ضیاء آباد) تشییع و بدرقه کرده و در بوستان شهدای گمنام این شهرک تدفین و خاکسپاری شدند.
شهدای گمنام و دلاور مردان و نام آوران تاریخ انقلاب و یاران سفر کرده و قهرمانان دفاع از آرمانهای انقلاب و ایران اسلامی،که از یادگاران دوران ۸سال دفاع مقدس  بودند، در عملیات کربلای ۶ در منطقه شلمچه وعلملیات بدر در منطقه شرق دجله در راه دفاع از سرزمین و ارزشهای انقلاب روح آنها آسمانی شده و پیکر مطهر آنها پس از دهها سال دوری از خانواده، با تلاشها و کاوشهای گروههای تفحص کشف شده و امروز میهمان مردم شهرستان اسلامشهر شدند ،تامزار مطهر آنها بعنوان میعادگاه عاشقان و آرامش بخش دلهای بی قرار و روشنی بخش چشمان تیره و تار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر