کد خبر: 1074468
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:
فرمانده بسیج عشایری استان اعلام کرد: 50 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق عشایری پیش بینی شده است.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به بصیرت در کلام معصومین علیهم السلام اظهار کرد: هرگاه فتنه ها چون مار سمی سر از آشیانه بیرون می آورند، ترکیبی از فرصت ها و تهدیدها رخ نمایی می کند. تهدید برای قوام و امنیت جامعه و فرصت برای محک زدن عیار خویش و میزان بصیرت است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: آموزه های سیاسی اسلام سرشار از رهنمود هایی است که تکلیف ما را با فتنه و فتنه گر مشخص می کند و چالشی را که از این مسیر بدست آمده، با رهیدن همراه با بصیرت و گذار به رفتار مناسب، از میان بر می دارد .

وی ادامه داد: حماسه نهم دی،  یکی از نماد های ماندگار در انتخاب درست مردم است، که نبرد با مار خوش خط و خال فتنه و تزویر را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد و حکایتی جانانه از عزم ملی در مدیریت سیاسی کشور رقم زد.

ایزدی گفت: مردم سالاری دینی در این خیزش آگاهانه به زیبایی هرچه تمام تر قد برافراشت و بدخواهان و کینه توزان را رسوای کوی و میدان کرد. یک چنین سرمایه سرشاری، همیشه در صیانت ازکیان ایران اسلامی جاری است و تا زمانی که بصیرت هست، پیشرفت و موفقیت نیز هست.

وی تصریح کرد: مبارزه با فتنه نیازمند شناخت آن و شناخت فتنه ، نیازمند فتانت و زیرکی است که از آن به بصیرت یاد می کنیم .

این مقام مسئول گفت: عشایر غیور و ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری قبل از انقلاب مامن و پناهگاه مظلومین در مقابل ظلم و ظالمان بوده اند و در حین انقلاب با تشخیص سره از ناسره و با درک عمیقی که از سخنان هدایت گونه امام راحل داشته اند به حمایت از ایشان در مقابل بختیار ملعون ایستادند و برگ زرینی درتاریخ نگاشتند، که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند:« ممکن است مردم شیراز، مشهد، تبریز هم بیایند از بختیار ابراز بیزاری کنند اما خیلی فرق می کند که مردم بختیاری بیایند از یک فرد سیاسی شاخص بختیاری که در مقابل انقلاب و در مقابل امام قرار گرفته ابراز بیزاری کنند این نکته مهم است» .

وی افزود: در تمامی عرصه ها خصوصا دفاع مقدس، عشایر بعنوان اولین حلقه دفاعی کشور و مرزبان میهن اسلامی توانستند با بصیریت افزایی و حمایت های همه جانبه از کشور، راه تجاوز و غارتگری ابرقدرتان را ببندند و سپس نیز در عرصه های سازندگی و تولید نقش به سزایی در جنگ اقتصادی و ارائه الگوی مناسبی از اقتصاد مقاومتی ارائه نمودند و همیشه نیز آمادگی خود را در ارائه خدمت و جانفشانی و دفاع از حریم ولایت اعلام و نشان داده اند.

ایزدی گفت: نمونه  ای از حضور گسترده و پرشور عشایر استان چهارمحال و بختیاری همگام با سایر آحاد جامعه استان در هشتم و نهم دی ماه 88 و اعلام برائت از فتنه و فتنه گران و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد.

فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  در راستای گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهار محال و بختیاری با اجرای 50 عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت این ایام را گرامی می دارد.

وی افزود:حضور گسترده و با شکوه عشایر در تمامی مناطق عشایری استان در میعادگاه 9 دی، اجرای مسابقات پیامکی با موضوع بصیرت و مهارفتنه، برگزاری بیش از70 نشست روشنگری در سطح حوزه و پایگاه های مناطق عشایری،  دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مناطق عشایری، ادامه خدمت مومنانه با توزیع بسته های معیشتی، البسه، لوازم التحریر و بسته های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان در مناطق عشایری، اجرای پویش نسل سلیمانی ها در شبکه تربیتی صالحین، انتشار زندگینامه، وصیتنامه و خدمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، تجلیل از فعالین واکسیناسیون طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق عشایری، برگزاری ایستگاه صلواتی در مناطق عشایری، اجرای برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی و مسابقات ورزشی فرهنگی، برگزاری مراسم های مذهبی از جمله ادعیه ، شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و محافل انس با قرآن از جمله مهم ترین برنامه های پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر