کد خبر: 1074178
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برنامه‌های گرامیداشت نهم دیماه در روز پنجشنبه، در مصلی‌ها و مساجد استان برگزار می‌شود.
عاطفه آزادپور

حجت‌الاسلام‌و المسلمین « علی چراغی‌پور» اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دیماه در سراسر ایران اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای با شعار محوری« تجلی وحدت ملی، رمز عبور از فتنه» برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سطح استان، یادآور شد: زنده نگاه داشتن حماسه یوم الله نهم دیماه ابتکار الهی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که مبادا این حماسه عظیم مردمی دستخوش فراموشی شود و حرکت مردم ایران اسلامی در نهم دی، تجلی ولایتمداری، دشمن شناسی و بصیرت و همبستگی ملی و یک حماسه عاشورایی بود که همه محاسبات دشمن را به هم ریخت و عظمت ملت ایران اسلامی را نشان داد و نشان داد که اگر دشمن فتنه‌ای را آغاز کند، مردم ایران با حضورشان در صحنه این فتنه را خاموش خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: عده‌ای سعی می‌کنند که با تعبیر فتنه ۸۸ به یک حادثه عادی سیاسی، آنرا تقلیل دهند و سعی می‌کنند عظمت مردم را در نهم دی به یک راهپیمایی به طرفداری از کاندیدای خاص تفسیر کنند و اگر دقت نشود دشمن در رسیدن به هدف خود در جنگ روایت‌ها با بهره‌گیری از بوق‌های رسانه‌ای و فضای مجازی موفق خواهد شد.

چراغی‌پور گفت: فتنه‌ی ۸۸ بر اساس اعتراف کشورهای غربی یک فتنه از پیش طراحی شده و کاملا آمریکایی- صهیونیستی بود که پیاده نظام‌های آن از خارج تامین شدند، فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله دفاع مقدس خطرناک‌تر بود و می‌توانست تمامی دستاوردهای ملت ایران را بر باد دهد.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود، افزود: دشمنان همه امکانات خود را به میدان آوردند، مردم ایران نشان دادند که با ایستادگی و همبستگی می‌توانند همه فتنه‌ها را خنثی کنند، هیچ حادثه‌ای مانند عاشورا نمی‌توانست مردم ایران را به حرکت درآورد،

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ابراز کرد: حماسه نهم دی به مسئولان ثابت کرد که مردم ایران در بزنگاه‌ها و مواقع حساس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و حاصر نیستند دستاوردهای انقلاب را فدای امیال فتنه گران کنند، مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و خدمت به مردم را افتخار خود بدانند.

چراغی پور تصریح کرد: ستاد گرامیداشت نهم دی در دو ماه گذشته در استان ایلام تشکیل شده و برنامه های ویژه ای به همت همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط با برنامه ریزی ویژه ای که انجام شده از نهم تا ۱۹ دیما این برنامه ها در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: مراسمات گرامیداشت نهم دیماه در روز پنجشنبه در محل مصلی ها و مساجد استان برگزار می شود در مرکز استان، این برنامه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با سخنرانی ریاست محترم ستاد نهم دی کشور «سردار نائینی» با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهر ایلام برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر