کد خبر: 1071370
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
شهردار آبیک:
جلسه مشترک رییس اداره مخابرات شهرستان آبیک با دکتر دادخواه شهردار شهر در دفتر شهردار آبیک برگزار شد.

شهردار آبیک در این جلسه با بیان این که استفاده از ظرفیت های مختلف شهرستان در این زمینه مورد توجه بیشتری قرار گیرد گفت: در شهرستان ظرفیت های حمایتی خوبی وجود دارد که می‌توانیم از آن در جهت پیشبرد اهداف مان و همچنین در جهت امن نمودن فضای سبز و پارک ها مورد توجه قرار دهیم.
دادخواه ادامه داد: متاسفانه گاها مشاهد می شود که تعدادی اندک هستند که از مبلمان شهری شهر درست استفاده نمیکنند و حقوق شهروندی را رعایت قرار نمی‌دهند.

محور دیگر گفت و گوهای مطرح شده در این جلسه در خصوص توافقات اداره مخابرات با شهرداری در ارائه خدمات بهتر با شهروندان بود که در این زمینه نیز طرفین به بررسی موارد مطروحه پرداختند.
شهردار آبیک در این خصوص بیان کرد:در خصوص حفاری هایی که توسط اداره مخابرات در سطح شهر انجام می‌شود باید همکاری و هماهنگی های لازم با شهرداری بیش از گذشته صورت پذیرد.
وی در اين جلسه خواستار این مهم شد که در خصوص حفاری هایی که توسط اداره مخابرات در سطح شهر انجام میشود قبل از قرار گرفتن در فصول بارندگی و برف صورت پذیرد.

دادخواه اظهار کرد: به علت بارندگی های پیش رو و وضعیت نامناسبی که همزمان با بارندگی، کنده کاری ها در شهر بوجود می آورد سبب نارضایتی و مشکلاتی برای شهروندان شده است.
شهردار آبیک گفت:باتوجه به این موضوع که شهرک دانشگاهی در محل خوبی قرار گرفته و دانشجویانی که از اطراف استان قزوین از جمله کرج و تهران به علت نزدیکی به این شهرها، به این سمت می آیند، باید زیرساخت های ارتباطی به نحو عالی انجام گردد چرا که در حال حاضر اینترنت یکی از اولویت های اصلی دنیای امروز است.
وی در آخر اظهار امیدواری کردکه امیدوارم بتوانیم با همکاری و همیاری یکدیگر در جهت رضایت شهروندان قدم های بزرگتری بیش از گذشته بر داریم.

مهندس ملکی رییس اداره مخابرات آبیک نیز در اين جلسه گفت: در خصوص مشکلاتی که در شهرک دانشگاهی وجود دارد مشکلات در حال رسیدگی و رفع می باشد .
وی ادامه داد:ایجاد پارک فناوری و فراهم کردن دستگاههای مورد نیاز  این شهرک در جهت ارتباطات بهتر و ساخت و تجهیز توسط ارگانهای زیربط با این موضوع در حال فعالیت هستیم.
ملکی بیان کرد:با توجه به اینکه کاسپین دو را هم شروع کرده‌ایم و اینترنت و تلفن در دانشگاههای شهرک و نیز شهرک صنعتی ایجاد شده و مشکلات مربوطه در این خصوص در حال مرتفع شدن می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار