کد خبر: 1068556
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
امام‌جمعه کرج در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار شد گفت : استاندار البرز توسط دولت اگرچه کمی دیر ولی بالاخره انتخاب شد؛ و در هفته پیش رو معرفی خواهند شد.

 آیت‌الله حسینی همدانی بیان داشت: اولاً از تلاش و فعالیت‌های استاندار سابق جناب آقای شهبازی تشکر می‌کنم. خدای تعالی بر اساس نیات افراد به عمل آنان پاداش می‌دهد لذا هرچه کار در این استان انجام داده‌اند و نیت الهی داشته‌اند عندالله مأجورند و متنعم، من نمی‌دانم چگونه بوده، نیات را خود افراد می‌دانند؛ ما هم موظفیم به هر مقداری که کار صورت گرفته تقدیر و تشکر کنیم و خدا قوت بگوییم و از خدای تعالی بخواهیم در هر جایگاهی که قرار می‌گیرند، موفق و مؤید باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه بابیان اینکه برای استاندار جدید جناب آقای عبداللهی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مدت مأموریت در این منطقه منشأ آثار و برکات باشند، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه و زمان به‌سرعت سپری می‌شود و نباید فرصت‌ها را از دست داد. به جناب ایشان عرض می‌کنیم استان البرز پر است از فرصت کار و جوانان عالم، مستعد و متدین آماده‌به‌کار و خدمت که باید با مدیریت حضرت‌عالی و برقراری جو همدلی و محبت با استفاده از همه ظرفیت‌ها، شعار ما می‌توانیم را گفتمان رایج کرده تا شاهد فتح قله‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در این استان که تأثیر بر نقاط دیگر کشور هم دارد، باشیم پس باید به جدّ تلاش کرد تا عقب‌ماندگی‌های گذشته استان که علل مختلفی دارد به‌سرعت جبران شود.
البرز در بعضی امور از مناطق کم برخوردار کشور هم عقب‌تر است
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: استانی که در طول سال‌های بعد از استان شدن، باید به تقویت، بازسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌پرداخت، اما شاهد بعضی سیاسی‌کاری‌های سیاست‌بازان سالوس برای رسیدن به مطامع مادی و دنیایی خود بود و افراد شایسته و خدومی که بدون چشم‌داشت می‌توانستند منشأ اثر و رشد همه‌جانبه استان باشند دیده نشدند و کمتر به کار گرفته شدند و می‌بینیم امروز استان در بعضی امور از بعضی مناطق کم برخوردار کشور هم عقب‌تر است. استانی که نزدیک استان تهران است بااین‌همه منابع و آورده اما بعضی جاهایش از بعضی مناطق که اسم نمی‌برم عقب‌تر است.
برای رفع مشکل بیکاری امروز شهرک صنعتی اشتهارد کاملاً آمادگی دارد
وی بابیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در بحث رونق اقتصادی فرمودند که ظرفیت‌های مردمی را فعال کنید و مردم را در امور دخالت دهید و این استان کاملاً آمادگی انجام این مهم را دارد، گفت: برای رفع مشکل بیکاری امروز شهرک صنعتی اشتهارد کاملاً آمادگی دارد و پذیرای افراد است. دائم می‌گوید کم داریم و هر کس توان دارد بیاید. برنامه‌ریزی و مدیریت می‌خواهد که این داشته‌ها فعال شود و مصادیق فراوان در ذهن دارم.
تعویض استاندار یعنی عدم ثبات مدیریت که ضرر فراوان دارد
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه من هشت سال است خدمت شما هستم و چهار استاندار عوض‌شده و این‌یک بلیه است، اذعان داشت: تعویض استاندار یعنی عدم ثبات مدیریت که ضرر فراوان دارد. چون استاندار که می‌آید یک تغییرات اساسی می‌دهد. مدیران و معاونین عوض می‌شوند. حتی تا آبدارخانه هم عوض می‌شود. یک سال‌خورده‌ای طول می‌کشد، دو ماه بعد خودش عوض می‌شود. یک آقای دیگر می‌آید و دوباره از اول… امیدواریم در این دولت شاهد این امور نباشیم.
افرادی که انتخاب می‌شوند، اهل لابی‌گری و سیاسی بازی نباشند
آیت‌الله حسینی در خاتمه خاطرنشان ساخت: افرادی که انتخاب می‌شوند، توانمند و قدرت داشته باشند. کارشان را بلد باشند. اهل لابی‌گری و سیاسی بازی نباشند. مشغول کار باشند. این استان زمینه کار فراوان دارد و خیلی زود شکوفا خواهد شد و الگوی مناطق دیگر کشور خواهد شد. عناصر جوان در این استان فراوان‌اند. ظرفیت‌های کاری فراوان است. نکاتی را در صورت لزوم و با قید حیات در جلسه معارفه عرض خواهم کرد. برای فضای عمومی همین نکات کفایت می‌کند. خدای تعالی بر اساس نیات افراد به عمل آنان پاداش می‌دهد لذا هرچه کار در این استان انجام داده‌اند و نیت الهی داشته‌اند عندالله مأجورند و متنعم، من نمی‌دانم چگونه بوده، نیات را خود افراد می‌دانند؛ ما هم موظفیم به هر مقداری که کار صورت گرفته تقدیر و تشکر کنیم و خدا قوت بگوییم و از خدای تعالی بخواهیم در هر جایگاهی که قرار می‌گیرند، موفق و مؤید باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار