کد خبر: 1066495
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
به مناسبت میلاد پیامبراکرم (ص)؛
طی مراسمی همزمان بامیلاد پیامبراکرم (ص) وامام جعفرصادق (ع) باحضوربسطامی نماینده محترم مردم ایلام، اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام،یرامی رئیس فناوری و جمعی از مسئولین محلی سایت ۳ G تلفن همراه برآفتاب مله ماران با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال درغالب پروژه uso افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.
عاطفه آزادپور

به گزارش روابط عمومی، حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: با راه اندازی این سایت اهالی روستای لرینی می‌توانند از خدمات همراه اول بهره‌مند شوند

مهندس اسدی افزود:افتتاح این سایت با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی و در روستای لرینی از توابع شهرستان سیروان است.


وی ادامه داد: با افتتاح این سایت، دسترسی افزون بر ۱۷۰خانوار روستایی با۶۰۰نفر جمعیت به خدمات سوم تلفن همراه فراهم شد.


او اظهار داشت: با افتتاح این سایت، روستای لرینی تحت پوشش نسل سوم تلفن همراه قرارگرفت و می‌کوشیم تادر آینده نزدیک و پس از تامین و نصب تجهیزات جدید در این سایت، آن را به نسل‌های بالاتر ارتقا دهیم.

مدیر مخابرات منطقه ایلام، ضمن تأکید بر ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی در سایر نقاط شهری و روستایی استان و استفاده از تجهیزات به‌روز و نسل جدید تلفن همراه، هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدیدنسل سوم تلفن همراه در استان را برقراری پوشش تلفن همراه و توسعه تکنولوژی تلفن همراه در روستا‌ها عنوان کرد.

بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات استان بهرمندی روستائیان بعنوان قشر مولد و تولید کننده از خدمات مخابراتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها در خدمت به روستائیان موظف و ملزم هستند


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر