کد خبر: 1061943
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در ۲۰ غرفه بازار گل شهید محلاتی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در بازار گل محلاتی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۲:۰۶ ظهر امروز (۲۲ شهریور) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بزرگراه شهید محلاتی، بازار گل محلاتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد در قسمت ضلع غربی بازار گل، سقف تعدادی از غرفه‌ها که با مواد اولیه همچون مصالح شیروانی و داربست پوشیده شده بود، آتش گرفته و آتش به بخشی از بالکن‌ها و نیم‌طبقه تعدادی از غرفه‌ها (حدود ۲۰ غرفه) سرایت کرده است.

وی تصریح کرد: آتش در بعضی از مغازه‌ها که اجناس بیشتری داشتند به طبقه پایینی نیز سرایت کرده و به سرعت در حال گسترش بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان عملیات را از روی سقف‌ها و شیروانی‌ها و هم از روی زمین آغاز کرده و به سرعت موفق به مهار آتش شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: با توجه به پیوستگی و فاصله بسیار نزدیک مغازه‌ها و اجناس چیده شده، احتمال سرایت آتش به دیگر مغازه‌ها وجود داشت که آتش‌نشانان با عملیات به موقع از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند.

وی عنوان کرد: جمعیت زیادی در بازار گل وجود داشت، اما خوشبختانه آسیبی به آن‌ها وارد نشد البته یکی از آتش‌نشانان از ناحیه دست مصدوم و تحویل عوامل اورژانس شد.

به گفته ملکی، اکنون آتش خاموش شده و نیرو‌ها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار