کد خبر: 1061840
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
سید صالح خشوعی از اعلام فراخوان جذب ایده کسب و کار با هدف اجرای طرح آموزش مهارتی بر روی ایده ها تا رسیدن به مدل کسب و کار، خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این باره گفت: این رویداد توسط مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان و با مشارکت خانه جوان و پروژه توان هفت وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اجرا می شود.

خشوعی افزود: هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه ایده در حوزه کسب و کار را تا 30 شهریور از طریق سایت bs.etvto.ir ارسال کند که پس از انجام داوری تا 10 مهر، بهترین ایده ها انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: منتخبان ایده های برتر در دوره های مدرسه کسب و کار و دوره های عملی شرکت کرده و امکاناتی در اختیار آن ها قرار می گیرد و می توانند از ظرفیت کارگاه های فنی و حرفه ای برای مدل سازی استفاده کنند تا ایده را به مرحله اجرا برسانند.

به گفته خشوعی: نفرات برتر از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات کارآفرینی معرفی شده و ایده های خوب با حمایت های لازم به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد ، یکی از اهدافی که پروژه توان هفت دنبال می کند، کمک به اجزای اکوسیستم کارآفرینی شهر اصفهان است و فراخوان جذب ایده کسب و کار نیز در همین راستا انجام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار