تکریم ارباب رجوع در شهرداری زیر سؤال رفت
کد خبر: 1060054
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004Rle
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اشکالات در سامانه شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: این سامانه موضوع تکریم ارباب رجوع را زیر سوال برده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران اظهار داشت: سامانه شهرسازی و معماری شهرداری یکی از اهداف تشکیل آن تکریم ارباب رجوع و ایجاد سرعت عمل در ارائه خدمات است، ولی در این راستا به خوبی عمل نشده و به شدت تکریم ارباب رجوع زیر سوال رفته است.

وی افزود: قبلا شهروندان برای دریافت پروانه ساخت و ساز حدود ۴ ماه وقت می‌گذاشتند، اما در حال حاضر هر چند سیستم هوشمند شده، ولی مدت زمان دریافت پروانه زمانبر شده است و حتی به یکسال هم می‌رسد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نیازمند تشکیل کارگروهی برای بازنگری در رفع این مشکلات هستیم گفت: برای کسب درآمد از فناوری در سازمان فاوای شهرداری باید فکری شود و اقداماتی در این راستا صورت گیرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار