کد خبر: 1059407
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
سردار سلامی:
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی که از سر گرفته شده است بیماران کرونایی را قرنطینه می‌کنند و در صورت نیاز مایحتاج آن‌ها را تأمین خواهند کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی که از سر گرفته شده است بیماران کرونایی را قرنطینه می‌کنند و در صورت نیاز مایحتاج آن‌ها را تأمین خواهند کرد.
سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی توانست در فراگیری‌های قبل از کرونا به عنوان ابزار پیشگیری و مهار کرونا و بازگرداندن شرایط به وضعیت قابل قبول مؤثر باشد. این روز‌ها به واسطه تأکید و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرای این طرح که در ماه‌های اخیر به دلایلی با سستی‌هایی مواجه شده بود دوباره احیا شد و بسیجیان برای اجرای آن با همکاری وزارت بهداشت وارد میدان شدند.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این طرح مجدد عزیزان بسیجی خانه به خانه مراجعه و ضمن شناسایی و غربالگری بیماران، در صورت نیاز بیماران را قرنطینه می‌کنند و از سوی دیگر برای خانواده‌هایی که توان تأمین مایحتاج زندگی خود را ندارند یا نمی‌توانند دارو‌های خود را تهیه کنند، بسیجیان در طرح شهید سلیمانی برای آن‌ها انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: همچنین بسیجیان ما در طرح سراسری واکسیناسیون کرونا هم شرکت کردند به نحوی که فقط در استان اصفهان شش مرکز تجمیعی، واکسیناسیون را انجام می‌دهند؛ البته در سایر مراکز بیست و هشت‌گانه واکسیناسیون هم به لحاظ تأمین نیروی انسانی مشارکت دارند.
سردار سلامی گفت: در کنار این فعالیت‌ها یک بیمارستان ۱۵۰ تختی برای بیماران کرونایی توسط بیمارستان شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه در استان اصفهان در حال راه اندازی است که به‌زودی فعالیت خود را با پذیرش بیماران کرونایی، آغاز خواهد کرد، بنابر‌این سپاه تا انتهای این بیماری در کنار مردم خواهد بود و حتی امکانات و تجهیزات خود را با هدف کمک به مردم گسترش می‌دهد.
وی بیان داشت: با گسترش واکسیناسیون و طرح شهید سلیمانی و همکاری مردم و فداکاری مؤمنانه و شرافتمندانه کادر درمان در آینده نه چندان دور این ویروس را مهار می‌کنیم. ما همیشه پیشمرگ بودن، قربانی و فدا شدن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می‌کنیم، چون این آرزوی ما است.
به گزارش سپاه نیوز، در بازدید میدانی فرمانده کل سپاه از بیمارستان صحرایی شهید صدوقی در منطقه سپاهان شهر اصفهان برای افزایش تخت‌های بستری این بیمارستان تصمیم‌گیری شد.
در این بازدید مقرر شد در روز‌های آینده ۱۵۰ تخت جدید بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی به ظرفیت این بیمارستان صحرایی افزوده شود.
سردار سلامی در بازدید از غرفه‌های گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق سپاه صاحب الزمان گفت: تهیه و توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی در استان اصفهان از زمان شیوع کرونا تاکنون ارزشمند است.
وی افزود: مردم شریف استان اصفهان در جبهه‌های مختلف در خط خدمت رسانی به محرومان پیشتاز بوده‌اند.
در این بازدید همچنین ۵۰ هزار بسته معیشتی با اجرای طرح محرم ۱۴۰۰ در ادامه کمک‌های مومنانه توزیع شد که هر بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل برنج، چای، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار