کد خبر: 1057880
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

 

مأموران پلیس شهرستان گرگان قاتل تبر به‌دستی را که در یکی از چهار‌راه‌های شهر پسر ۱۷‌ساله‌ای را به قتل رساند و ۹‌شهروند دیگر را به شدت زخمی کرد به دام انداختند.
به گزارش جوان، ساعت‌۱۸:۵۰ عصر روز سه‌شنبه دوازدهم مردادماه مردی لاغر اندام و قد‌بلند با مو‌هایی جو گندمی که در دست راست تبر و در دست چپ قمه‌ای بزرگ داشت در قسمت شمالی بازار چهار‌راه میدان گرگان نعره می‌زد و حریف می‌طلبید. ساکنان، رهگذران و کاسبان محل با دیدن این صحنه فرار می‌کنند، اما او وقیح‌تر می‌شود و به شهروندان حمله می‌کند. مرد خشن ابتدا وارد قهوه خانه‌ای می‌شود و یکی از مشتریان آن و یک مرد میوه فروش را در آن نزدیکی به شدت زخمی می‌کند. سپس به سمت تقاطع چهارراه میدان می‌رود و شاهرگ پسر ۱۷‌ساله‌ای را با تبرش می‌زند و او را نقش بر زمین می‌کند و بعد هم به افراد دیگر و یک مغازه حمله می‌کند و با تبر و قمه تعداد دیگری را زخمی و غرق در خون می‌کند. مرد میانسال دیوانه‌وار در خیابان‌ها می‌چرخد و رجز خوانی می‌کند، اما هیچ کسی جرئت نزدیک شدن به او را ندارد تا اینکه دقایقی بعد تیمی از مأموران پلیس برای دستگیری مرد مسلح وارد عمل می‌شوند. ضارب که تبر و قمه‌اش به خون ۱۰‌نفر رنگی شده‌بود با دیدن مأموران اقدام به فرار می‌کند، اما خیلی زود مأموران پلیس او را زمینگیر و به اداره پلیس منتقل می‌کنند.
جانشین فرمانده انتظامی گلستان درباره این حادثه گفت: ساعت حدود‌۱۹ عصر روز سه‌شنبه به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰ مبنی بر یک‌فقره درگیری و چاقوکشی در چهار‌راه میدان گرگان بلافاصله مأموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.
با حضور پلیس در محل مشاهده شد فردی با تبر و چاقو در حال درگیری با تعدادی از رهگذران بوده که طی آن چند نفر از شهروندان مجروح کرده بود.
سرهنگ فرزاد تاجره افزود: متهم با مشاهده مأموران قصد حمله‌ور شدن به سمت پلیس را داشت که مأموران ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که متهم اقدام به فرار کرد، اما با سرعت عمل و آمادگی بالای مأموران، وی که مسلح به تبر و چاقو بود خیلی زود دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.
وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یکی از شهروندان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و ۹‌نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: حال دو نفر از افراد زخمی بدحال گزارش شده است.
به گفته وی علت و انگیزه متهم در دست بررسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار