کد خبر: 1056881
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با تأمین ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تلاش می‌کنیم تا مجتمع بزرگ رفاهی، ورزش و درمانی جانبازان را در شورابیل اردبیل تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصد و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شده تا در اختیار جانبازان و خانواده‌های آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجتمع رفاهی، ورزشی، درمانی و خدماتی جانبازان که در بهترین نقطه شهر اردبیل واقع شده، در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و در قالب ساختمان چهار طبقه‌ای در حال احداث است که البته فاز اول آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و فازهای دیگر آن قرار است تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز و حل مشکلات پیمانکار تلاش بر این است تا هفته دفاع مقدس این پروژه رفاهی، خدماتی تحویل جانبازان و ایثارگران شده تا آنها از این زیرساخت مناسب بهره‌مند شوند.

بهنام‌جو افزود: ما هر چه در خدمت به جامعه ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم باز هم کم است چرا که آنها بهترین سرمایه‌های خود را که عمر و سلامتی‌شان بود در مسیر اقتدار و عظمت ملت ایران فدا کردند و وظیفه ماست تا با تمام وجود و شبانه‌روزی در سنگر خدمت‌رسانی به آنها حاضر و مهیا شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جانبازان ما امروز در کنار درد و آلام ناشی از جانبازی، نیازمند ارتقا روحیه نشاط و سرزندگی هستند که راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی می‌تواند زمینه‌ساز این نشاط، سرزندگی، تحرک و پویایی آنها باشد.

بهنام‌جو اضافه کرد: استان اردبیل با داشتن بیمارستان مجهز در قالب ایثار به جانبازان سراسر کشور ارائه خدمات می‌کند و قطعاً تداوم این خدمات می‌تواند زمینه آرامش و امنیت خاطر آنها را بیش از گذشته فراهم کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌اندازی این مجتمع که با تهیه و تدارک تجهیزات مناسب همراه خواهد بود، شرایط مطلوبی را در فعالیت‌های ورزشی و گذراندن اوقات فراغت جامعه ایثارگران به همراه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر