کد خبر: 1056867
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
عضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: امسال تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده که با پیش‌بینی خرید ۱۵۰ هزار تن نسبت به سال گذشته به خاطر خشکسالی با کاهش مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم شرکت تعاونی روستایی نیار در اردبیل اظهار داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی بر بهره‌وری کشاورزی در استان اردبیل به دنبال تغییر الگوی کشت در منطقه برای کاستن آسیب‌ها هستیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی در راستای حل مشکلات شرکت‌های تعاونی روستایی مبنای کار قرار گرفته و به همین منظور تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته که درصدد هستیم با همکاری و مشارکت‌های به عمل آمده مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و به اهداف خود دست یابیم.

 عضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: امسال تاکنون 3 هزار و 500 تن گندم خریداری شده که پیش‌بینی خرید 150 هزار تن است و نسبت به سال گذشته به خاطر خشکسالی با کاهش مواجه شده که این مسئله نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

بدری ادامه داد: تمهیدات لازم برای رفع مشکلات کنونی در دستور کار قرار گرفته و در راستای خرید تضمینی گندم نیز مشکلی نداریم، اما با توجه به این که برخی موارد اعم از آسفالت راه دسترسی و بهسازی محوطه مرکز خرید گندم نیازمند رفع مشکلات و رسیدگی است، بنابراین در این زمینه اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات به عمل آمده در راستای ارتقای تولید و نیز افزایش میزان خرید تضمینی گندم گام‌های اساسی برداشته و مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح و در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر