کد خبر: 1056582
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مهدی چمران مطرح کرد
مهدی چمران منتخب شورای ششم شهر تهران از پیچیده بودن انتخاب شهردار سخن گفت و گفت: ما به لطف الهی و به بینش و انسجام درونی شورا دل بسته‌ایم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی چمران منتخب شورای ششم شهر تهران با انتشار یک پیام توییتری از پیچیده بودن انتخاب شهردار سخن گفته است.

در متن پیام وی آمده است: «انتخاب شهردار مردمی کاری سخت و پیچیده است، افرادی در دومین مرحله انتخاب شده‌اند که عموماً شخصیت‌هایی توانمند و شناخته شده هستند و گزینش یک نفر از بین آن‌ها بسیار مشکل است. ما به لطف الهی دل بسته‌ایم و به بینش و انسجام درونی شورا.»
 
روز‌های سخت انتخاب شهردار تهران

پیش از این پرویز سروری دیگر منتخب شورای شهر تهران از تضارب آرا در میان اعضا برای انتخاب شهردار سخن گفته بود و ابراز داشت: برخی گمان می‌کنند، چون منتخبین شورای ششم همه از یک لیست هستند پس همه به یک شکل عمل می‌کنند، ولی منتخبین نشان دادند که میان افراد گپ و گفت و تضارب اندیشه وجود دارد.

وی این موضوعات را عادی دانسته و بزرگ جلوه دادن آن‌را تلاش برخی ورشکستگان سیاسی عنوان کرد.

در حال حاضر ۶ گزینه از میان ۴۱ گزینه معرفی شده و مورد نظر شورای ششمی‌ها برای رسیدن بر کرسی شهرداری تهران باقی مانده است و از این افراد درخواست شده است، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای اداره پایتخت ارائه دهند.

اما گفته می‌شود رقابت در میان ۴ گزینه از نفرات باقیمانده در لیست بیش از دیگر افراد است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار