کد خبر: 1056526
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه و بسیج با همه توان برای رفع مشکل کم‌آبی در روستاهای این استان به میدان آمده است و از هیچ کوششی در این زمینه کوتاهی نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه و بسیج با همه توان برای رفع مشکل کم‌آبی در روستاهای این استان به میدان آمده است و از هیچ کوششی در این زمینه کوتاهی نمی‌شود.

سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» روز جمعه در آیین اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح الله به روستاهای دلیجان، افزود: سپاه و بسیج  تمام امکانات را برای تامین آب آشامیدنی سالم و کشاورزی روستاها  به ویژه مناطقی که مشکلات کم‌آبی دارند  به‌کار گرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین راهبردهای بسیج در سال‌های اخیر رفع نیازهای اصلی کشور و رسیدن به خودکفایی همه‌جانبه است و در کنار ظرفیت‌های علمی و پژوهشی ، ایجاد زیرساخت‌ها، اقدامات جهادی را نیز در دستور کار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول‌گذاری و در مجموع ایجاد ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی در سال گذشته به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی و با مشارکت مردم در روستاها انجام شد که مهمترین هدف آن تأمین آب و صیانت از این سرمایه ارزشمند بود.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: اجرای طرح‌های مربوط به آب توسط بسیج سازندگی توانست به‌طور میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق هدف جلوگیری کند و امسال بسیج سازندگی عزم جدی برای ادامه این کار دارد.

وی ادامه داد: مردم روستاها و مناطق کم‌برخوردار مستحق خدمت‌رسانی بی منت هستند چراکه در همه شرایط پای اهداف انقلاب ایستاده‌اند و وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه مدیریت انقلابی و کار جهادی  راهکار مقابله با مشکلات فعلی است، گفت: چنانچه مردم هم‌پای مسئولان عزم و اراده خود را به‌کار بگیرند، مشکلات رفع می‌شود.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: با بسیج امکانات و تجهیزات لازم  و تانکرهای آبرسانی و گروه‌های جهادی ، امید است در کوتاه ترین زمان، مشکلات کم‌آبی در روستاهای استان مدیریت بهینه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار