کد خبر: 1056525
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
 فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد
 فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۰۳ دستگاه خودروی متخلف در راستای اجرای طرح ضربتی انضباط ترافیکی شهرستان اراک متوقف شد.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۰۳ دستگاه خودروی متخلف در راستای اجرای طرح ضربتی انضباط ترافیکی شهرستان اراک متوقف شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه برگزاری طرح ضربتی انضباط ترافیکی شهرستان اراک در جمع خبرنگاران افزود: این طرح در راستای افزایش آسایش روانی مردم به مرحله اجرا درآمد و به طور قطع ادامه‌دار است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، خودروهایی که به نوعی برای مردم ایجاد مزاحمت با حرکات نمایشی و مخاطره آمیز داشتند، پلاک‌های مخدوش بود توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برابر ماده قانونی ۷۲۰ قانون، خودروهایی که پلاک مخدوش داشته باشند، برای رانندگان آنها تشکیل پرونده صورت می‌گیرد و به مقام‌های قضایی ارسال می‌شود.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: سایر خودروهای توقیف شده در این طرح نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضایی استان مرکزی، حداقل تا یک ماه در پارکینگ توقیف هستند.

وی گفت: انتظار است مردم در همه ابعاد به قوانین پایبند باشند و پلیس نیز برای افزایش امنیت عمومی در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار