کد خبر: 1056369
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
به مناسبت عید قربان ؛
کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان به کمک خیرین شهرستانی و استان اقدام ذبح گوسفند قربانی در سطح شهرستان هلیلان نمود.
جلیلیان


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان به اعلام آمادگی این اداره برای دریافت نذورات و قربانی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: برای این منظور روستا‌های که بیشترین قربانی را دارند شناسایی شده وکارکنان امداد با حضور در روستا‌ها، قربانی و نذورات خیران راجمع آوری کرده و با رعایت ضوابط بهداشتی اعلامی سازمان دامپزشکی و مرکز بهداشت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وی اولویت اصلی کمیته امداد در همه برنامه‌های مشارکت مردم وترویج فرهنگ خیر و احسان اعلام کرد و گفت: در جامعه‌ای که کمک به همنوعان و نیازمندان به یک فرهنگ غالب تبدیل شده باشد، بسیاری از مشکلات وجود نخواهد داشت.
غلامی با بیان اینکه مراکز نیکو کاری ودفتر کمیته امداد شهرستان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست هستند، افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.
ایشان بیان داشتند در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ خانوار درقالب ۳۷۰۰ نفر از مردم شهرستان هلیلان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هستند
پیش بینی شده امسال در طرح قربانگاه بیش ۷۰ راس دام کوچک و ۱۲۰۰ کیلو گرم گوشت گوساله با کمک خیران و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری وبین نیازمندان و افراد تحت حمایت توزیع گردد
وی یادآور شد: امکان کمک غیر حضوری نیز از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۲۱ صندوق امدادولایت و همچنین واریز از طریق شماره گیری کد #۰۸۴۱۲*۸۸۷۷* پیش بینی شده است
نیکوکاران و نیک اندیشان عزیز همچنین می‌توانند با تماس با شماره همراه ۰۹۱۸۷۵۵۷۶۹۰ نسبت به هماهنگی دریافت نذورات و قربانی، اقدام کنند.

غلامی رئیس کمیته امداد شهرستان هلیلان ۳۷۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد می‌باشند که امروز همکاران کمیته امداد در روستا‌هایی که بیشترین قربانی را دارند مستقر شداند تا نذورات و قربانی خیرین را جمع آوری و طبق پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی سازمان دامپزشکی بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع کنند.
غلامی در ادامه افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده ۷۰ رأس دام و ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله بین نیازمندان سطح شهرستان هلیلان توزیع می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر