کد خبر: 1049544
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
هافبک اسپانیایی منچسترسیتی دیدار با چلسی را بسیار سخت و حساس توصیف کرد.
 منچسترسیتی شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت و شاگردان پپ گواردیولا امیدوار به دنبال کسب اولین جام تاریخ لیگ قهرمانان اروپای منچسترسیتی هستند.

فران تورس هافبک سیتی پیش از این دیدار گفت: اگر می‌خواهید بهتر باشید، باید با بهترین‌ها کار کنید و من خیلی خوشحال هستم که با پپ گواردیولا در منچسترسیتی کار می‌کنم.

گواردیولا بر اساس موفقیت هایش به طور کلی و نتایجی که با سیتی به دست آورده است، اکنون بهترین مربی جهان است. اول از همه این را می‌توان در نگرش او نسبت به بازیکنان، سهم او در پیشرفت هر بازیکن و تلاش برای کمک به تیم مشاهده کرد. اگر او به نیم ساعت دیگر نیاز داشته باشد تا چیزی را برای شما توضیح دهد، آن نیم ساعت را پیدا می‌کند. او با فوتبال زندگی می‌کند و تمام وقت خود را به فوتبال اختصاص می‌دهد و این همانطور که به نظر من می‌رسد تفاوت اصلی او با دیگران است. او به من آموخت که تقریباً در تمام پست‌ها بازی کنم. اگر یک بازیکن همه کاره باشد بهتر است و شانس بیشتری برای حضور در ترکیب دارد. من هنوز هم هر روز از او یاد می‌گیرم.

او درباره دیدار با چلسی نیز گفت: بازی با چلسی واقعا بسیار سخت است و خیلی دیدار دشواری در پیش داریم و باید بگویم هر بار با این تیم بازی کردیم بازی سختی بوده است و این بازی مثل یک سردرد واقعی است.

گواردیولا این فصل با منچسترسیتی با ۱۲ امتیاز بالاتر از نزدیکترین رقیب (منچستر یونایتد) در جدول قهرمان لیگ برتر شد. این مربی اسپانیایی همچنین به عنوان بهترین مربی سال لیگ برتر انتخاب شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار