کد خبر: 1047833
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
صهیونیست‌ها با تجمع در مرکز تل آویو و به دست گرفتن بنرهایی همچون «نبرد را متوقف کنید» خواستار پایان درگیری با مقاومت فلسطین و حماس شدند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: رسانه‌های اراضی اشغالی شامگاه شنبه از تظاهرات صدها تن از شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو با هدف پایان دادن به جنگ با نوار غزه خبر دادند.

طبق گزارش‌ها، صهیونیست‌ها با تجمع در تل آویو و به دست گرفتن بنرهای «نبرد را متوقف کنید»، خواستار پایان درگیری خونین با مقاومت فلسطین و حماس شدند.

گفتنی است که درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش تا بن دندان مسلح رژیم اشغالگر صهیونیستی به مدت ۶ روز و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان رفتار وحشیانه این رژیم در قدس اشغالی بویژه مسجدالاقصی کلید خورد.

طی ۶ روز گذشته و از زمان آغاز درگیری‌ها میان تل آویو و غزه نیروهای مقاومت با حضور قدرتمند در عرصه درگیری‌ها با دشمن اشغالگر، ضربات موشکی و پهپادی سختی را به این رژیم وارد کردند، ضرباتی که دهه هاست محور مقاومت و حتی مردم فلسطین هم مشابه آن را به خود ندیده بودند.

طی این ۶ روز اهداف مهم تاسیساتی رژیم صهیونیستی از جمله منبع سوخت عسقلان و همچنین خطوط گازی آنابیب این رژیم که در سواحل تل اویو قرار دارد، مورد هدف پهپادهای انتحاری شهاب گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس قرار گرفت.

ساعاتی پیش هم بار دیگر رسانه‌های فلسطینی از هدف گرفته شدن تجهیزات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در غرب نوار غزه خبر دادند. همزمان با این حملات تلافی‌جویانه راکتی به مراکز حساس رژیم اشغالگر، صحنه درگیری در کرانه باختری و قدس اشغالی هم همچنان علیه رژیم آپارتاید اسرائیل فعال است و شمار قابل توجهی از نظامیان اسرائیلی به طور پیوسته از سوی فلسطینیان سنگ به دست مورد اصابت قرار گرفته و مجروح می‌شوند. تاکنون شماری از نظامیان ارتش صهیونیستی نیز در پی حملات مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار