کد خبر: 1047538
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
جهاد اسلامی:
سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی گفت که مقاومت را با چیزی که در آن پیروز قطعی خواهد بود، تهدید نکند.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس گفت: مجاهدان ما و گروه‌های مقاومت همچنان زیباترین و حماسی‌ترین صحنه‌های رویارویی با رژیم اشغالگر را به تصویر می‌کشند و ضمن رونمایی از قدرت خود در میادین نبرد، فرماندهانشان را قبل از سربازان در این نبرد تقدیم می‌کنند.

وی افزود: ما بار دیگر به ملت مبارز و صبور فلسطینی خود افتخار می‌کنیم که این روزهای عیدشان را در خون و شهادت به سر می‌برند و در این نبرد در کنار ما هستند و جانشان را فدای قدس و مسجد الاقصی کرده‌اند.

ابوحمزه تصریح کرد: ما به شما فرزندان ملت خود تاکید می‌کنیم که عشق و علاقه و فداکاری شما را احساس می‌کنیم و پیروزی، همپیمان ملتی است که مقاومت را در آغوش گرفته است.

سخنگوی نظامی سرایا القدس تصریح کرد: حملات دشمن هرگز چیزی از راهبرد مقاومت را تغییر نخواهد داد و دشمن شکست خورده از میدان خارج خواهد شد.

او افزود: مقاومت پابرجا و قوی باقی خواهد ماند با وجود صدها حمله هوایی رژیم صهیونیستی و حجم بزرگ ویرانی ‌هایی که در نتیجه وحشی‌گری صهیونیست‌ها ایجاد شده است که حق ما در دفاع از فرزندان ملت فلسطین را از بین نمی‌برد.

سخنگوی سرایا القدس گفت: ما به دشمن می‌گوییم اگر به فکر نبرد زمینی هستی این برای ما کوتاه‌ترین راه رسیدن به پیروزی آشکار و حتمی است و به تو نشان خواهیم داد که چگونه تمرین‌های نظامی زمینی ما را در میدان نبرد واقعی پیاده خواهیم کرد و آن زمان سربازان تو سرنوشتی جز کشته یا اسیر شدن نخواهند داشت؛ پس با چیزی که پیروزی ما در آن است، ما را تهدید نکن.

ابوحمزه گفت: ما بار دیگر به دشمن احمق تاکید می‌کنیم غزه جایی است که تو از فکر کردن به آن پشیمان خواهی شد و می‌توانی در این خصوص از غسان علیان(ژنرال صهیونیستی اقلیت دروزی) و سربازانش بپرسی که وقتی به فکر پیشروی از طریق یک نبرد زمینی به سمت غزه بودند، چه اتفاقی برای آنها افتاد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که برای حمله احتمالی زمینی به غزه آماده می‌شود و رسانه‌های این رژیم از حرکت ستون‌هایی از تانک‌های اسرائیلی به سمت نوار امنیتی با غزه خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ۱۲ هزار نیروی ذخیره خود را فراخوانده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار