کد خبر: 1046118
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خبرداد
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از انتشار عملکرد سه ساله سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج به صورت الکترونیکی خبر داد.

حمیدرضا عسگری اظهار کرد: هم اکنون آرامستان بهشت سکینه (س) دارای مساحتی بالغ بر ۷۰ هکتار و آرامستان بهشت علی (ع) به وسعت ۲۲۰ هکتار در سایه تلاش ۱۹۰ نفر از مدافعین خاموش مشغول به ارائه خدمات به خانواده های عزادار از تمامی نقاط استان البرز به خصوص شهر کرج و سایر شهرهای اطراف است که تا پایان بهمن ماه سال جاری حدود ۱۱۰ هزار متوفی در بهشت سکینه(س) به خاک سپرده شده شد.

وی با اشاره به مهاجرپذیری ایران کوچک و حضور اقوام و گروه ها از سایر نقاط کشور در استان البرز به خصوص شهر کرج افزود:‌ این سازمان علاوه بر خدمت رسانی به شهرهای همجوار استان، میزبان خانواده های متوفی از سراسر کشور نیز است، در واقع این سازمان یکی از دروازه های اصلی و ورودی شهر کرج محسوب می شود که روزانه میزبان حدود دو هزار نفر جهت خاکسپاری اموات و سالیانه بیش از نیم میلیون زائر اهل قبور است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: برغم اینکه این سازمان از سال گذشته تا کنون بنا به رسالت گسترده و حساس خود درگیر بحران های مختلف ناشی از سوانح، حوادث هوایی و جاده ای، ویروس کرونا و ... بود، اما با نگاه ویژه شهردار کرج و رهنمودها و حمایت اعضای شورای شهر در دوره پنجم به همراه برنامه ریزی نیاز محور و چند جانبه توانسته جایگاه خود را در مسیر توسعه حفظ کند.

عسگری با اشاره به اینکه این سازمان از نهاد صرفا خدمت رسان به سازمانی خدماتی – اجتماعی تبدیل شده است، یادآور شد:‌ در این راستا طی سه سال گذشته از سال ۹۷ تا روزهای پایانی سال ۹۹ اقدامات مختلفی در بخش های عمرانی، ‌ فرهنگی، اجتماعی، هوشمندسازی، محیط زیست و مدیریت ویروس کرونا در آرامستان های بهشت سکینه(س) و بهشت علی (ع) انجام شده که زمینه های رضایت مندی ارباب رجوعان و خانواده های عزادار را فراهم آورد.

وی با اشاره به نمودار مقایسه ای درصد جذب درآمد در این سازمان از سال ۹۶ تاکنون اعلام کرد: میزان درصد جذب درآمد در سال ۹۶ برابر با ۸۸ درصد بود که این میزان در سال ۹۹ به ۹۱ درصد رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج همچنین به میزان توسعه فضاهای سبز در مجموعه بهشت سکینه (س) اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ تنها ۱.۱ هکتار فضای سبز در این مجموعه وجود داشت که با اجرای پروژه های مختلف این میزان در سال ۹۹ به ۳.۴ هکتار رسید.

عسگری با اشاره بر لزوم ارائه عملکرد هر مجموعه به صورت شفاف به مخاطبان ادامه داد: طی سه سال گذشته از طریق فضای مجازی، ‌ سایت سازمان، ‌پایگاه خبری شهرداری کرج، ‌ رسانه های دیداری و شنیداری اعم از صدا و سیما و رادیو البرز و خبرگزاری های ملی و استانی، ‌ اخبار و اطلاعات و رویدادهای این سازمان به اطلاع شهروندان رسانده شد که به طور قطع این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این سازمان به عنوان یکی از سازمان های حامی محیط زیست همواره فعالیت هایی را با این رویکرد در اولویت برنامه های خود قرار داده که در این راستا و با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ همانند دو سال گذشته، ‌ امسال نیز عملکرد سازمان به صورت الکترونیکی منتشر شده است.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند جهت مشاهده گزارش عملکرد سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج به پروتال خبری این سازمان مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار