کد خبر: 1045944
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات روزهای اخیر نشان داد که شرارت صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و مقاومت در مقابل تعرضات صهیونیست‌ها با قدرت عمل خواهد کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به تحولات منطقه، فلسطین و روز جهانی قدس، گفت: گرامیداشت این روز تاریخی که به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت، فریاد آزادیخواهی ملت‌های جهان در مقابل هر گونه ظلم، ستم و تجاوز خواهد بود.

وی افزود: تحولات روزهای اخیر نشان داد که شرارت صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و مقاومت در مقابل تعرضات صهیونیست‌ها با قدرت عمل خواهد کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این شروع پاسخ به شرارت تل‌آویو بود و مقاومت معادله را به نفع فلسطین و آزادی قدس رقم زده است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: پیامد گستاخی‌های رژیم صهیونیستی، ضربه محکم‌تر و دودی است که به چشم آن رژیم رفت و می‌رود.

وی تصریح کرد: مراسم روز قدس به دلیل فراگیری کرونا ویروس امسال متفاوت برگزار خواهد شد و دستورالعمل برگزاری آن به موقع اعلام می‌گردد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، حمایت همه‌جانبه از محور مقاومت با اتحاد کشورهای اسلامی را مسیر درست و قطعی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس در منطقه دانست و متذکر شد: تبلور آرمان‌های قدس شریف و فلسطین در انسجام کشورهای اسلامی و محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

در این دیدار ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین گفت: قدرت کاذب و تبلیغاتی رژیم اشغالگر قدس طی هفته گذشته در داخل سرزمین‌های اشغالی آشکار گردید.

وی تاکید کرد: ما باور داریم اتحاد کشورهای اسلامی رمز پیروزی در مقابل این رژیم ضد انسانی است.

نماینده جهاد اسلامی در تهران، جمهوری اسلامی ایران را الگوی پایدار و حامی استوار از خط مقاومت و آزادی قبله اول مسلمین دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد کامل بین گروه‌های فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی شرط بقای فلسطین است و جنبش جهاد اسلامی هرگز موضع خود را در زمینه مبارزه با رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
شرارتهای دولت لیبرال و برانداز چی!؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار