کد خبر: 1045884
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
فرمانده سپاه استان البرز خبرداد
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه علی رغم همه تلاش‌ها ظرفیت‌هایی در بخش صنعت استان وجود دارد که مورد استفاده قرار نگرفته است ، گفت: لیست موانع تولید در این استان توسط سازمان بسیج صنعت شناسایی شد.

سردار سید یوسف مولایی در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک کوثر با اشاره به لزوم رفع موانع تولید، اظهار داشت : کارهای بسیار بزرگی برای توسعه صنعت استان البرز انجام شده است.

وی افزود: مسئولان استان تلاش‌های مجاهدانه ای برای تولید و صنعت استان البرز داشته اند که این فعالیت‌ها در این شرایط ستودنی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه صنعتگران استان البرز علی رقم همه محدودیت‌ها با بومی سازی تکنولوژی و دستگاه‌های تولیدی به اقتصاد کشور کمک می کنند، بیان کرد: علی رغم همه تلاش‌ها ظرفیت‌هایی در استان وجود دارد که به بهره برداری نرسیده است.

سردار مولایی با بیان اینکه بر سر راه تولید کنندگان هنوز موانع وجود دارد ، تصریح کرد: موانعی موجود با کمی تلاش قبل رفع است که لازمه آن این است که هرکس هر کاری می تواند برای تولید انجام دهد.

وی با بیان اینکه سپاه سازمانی به نام بسیج صنعت را راه اندازی کرده است ، گفت: طی 4 سال گذشته تلاش‌های زیادی برای عارضه یابی مشکلات و مسائل تولید توسط بسیج صنعت انجام شده است.

سردار مولایی با بیان اینکه لیست موانع تولید در استان البرز توسط بسیج صنعت شناسایی و تهیه شده است، عنوان کرد: بخشی از این مسائل توسط سپاه و بخشی توسط مسئولان کشور و استانی پیگیری می‌شود تا مشکلات صنعتگران مرتفع گردد.
وی با بیان اینکه سپاه تمام توان خود را برای حمایت از تولید به کار می گیرد، گفت: در این زمینه اقداماتی از جمله طرح مسائل با مسئولان دولتی، طرح در شورای تامین، نامه نگاری با مسئولان کشوری سپاه و پیگیری‌های دیگر از مسئولان استانی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار