کد خبر: 1045164
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
همزمان با خروش فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی؛
رسانه های صهیونیستی بار دیگر از حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه خبردادند.

سرویس بین الملل جوان‌ آنلاین: شبکه المنار لبنان به نقل از رسانه‌های فلسطینی گزارش داد که ۱۰ فروند موشک فلسطینی بار دیگر از سوی نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور این باریکه پرتاب شد.

این حمله راکتی کمتر از ۲ ساعت پس از حمله راکتی نیروهای مقاومت نوار غزه به شهرک‌های اسرائیلی انجام گرفت؛ حمله‌ای که بلافاصله با آتش توپخانه ارتش رژیم اشغالگر قدس رو به رو شد.

در عین حال برخی دیگر از رسانه‌های اراضی اشغالی از به صدا در آمدن دوباره آژیرهای خطر همراه با شنیده شدن صدای انفجار در آسمان «اشکول» خبر می‌دهند.

به گفته این رسانه‌ها دو فروند راکت فلسطینی توسط سامانه‌های موشکی رژیم صهیونیستی رهگیری و منهدم شده‌اند؛ اما بقیه راکت‌ها به رغم عبور از خط پدافند موشکی، در مناطق باز و خالی از سکنه فرود آمده‌اند.

المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی یک فروند راکت را بر فراز ساحل عسقلان رهگیری کرده است. این رسانه همچنین از رهگیری دو فروند راکت بر فراز اشکول و دو فروند دیگر در یک منطقه باز خبر داد.

گفتنی است که تبادل آتش میان جبهه مقاومت فلسطین در نوار غزه با ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیلی همزمان با تظاهرات گسترده مردم در کرانه باختری و نوار غزه در حمایت از حقوق ملت فلسطین در قدس اشغالی برای ورود به مسجد مبارک الاقصی و باب العمود صورت می‌گیرد.

طبق گزارش هلال احمر فلسطین، تعداد مجروحان فلسطینی که با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و دیگر مناطق فلسطین اشغالی درگیر شده‌اند، به ۱۷ تن رسیده است.

پایگاه خبری روزنامه الرای اردن نیز در خبری نوشت که نظامیان صهیونیستی از ورود پزشکان فلسطینی به صحنه درگیری‌های قدس اشغالی برای کمک به مجروحان جلوگیری می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار