کد خبر: 1044009
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
در راستای حمایت از توانخواهان موسسه خیریه کهریزک
با توجه به محدودیت‌های کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم افطار و اطعام توسط نیکوکاران، موسسه خیریه کهریزک پویشی با عنوان «سفره‌دار» را برگزار می‌کند.
سرويس جامعه جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، «سفره‌دار» پویشی است که نیکوکاران با مشارکت در آن می‌توانند در تهیه مواد غذایی، این نهاد را یاری نمایند.
محمد علی احمدی تنکابنی، مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، درباره این پویش گفت: در ۲ آسایشگاه کهریزک تهران و استان البرز، روزانه ۷ هزار پرس غذا طبخ و در بین توانخواهان توزیع می‌شود که تامین مواد اولیه این غذاها، تنها با مشارکت نیکوکاران عزیز امکان‌پذیر است. از این رو پویش «سفره‌دار» برای حمایت خیراندیشان از موسسه خیریه کهریزک برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: شرایط ویژه و خیز مجدد ویروس کرونا باعث تداوم قرنطینه آسایشگاه خیریه کهریزک شد. هر سال در ماه مبارک رمضان، مراسم افطار و اطعام در آسایشگاه برگزار می‌شد که متاسفانه امسال حضور نیکوکاران، خیران و هر گونه تجمعی در آسایشگاه ممنوع است. از این رو خیرین می‌توانند با شرکت در این پویش، سفره‌دار بیش از ۳ هزار سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم باشند.
احمدی تنکابنی اضافه کرد: نیکوکارانی که قصد شرکت در پویش «سفره‌دار» را دارند، می‌توانند به صورت آنلاین از طریق پایگاه اینترنتی این موسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا مراجعه به دفاتر موسسه خیریه کهریزک در سطح شهر، کمک‌های نقدی یا غیر نقدی خود را اهدا نمایند.
وی در پایان با قدردانی از حمایت همیشگی نیکوکاران، یادآور شد: آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۹سال پیش، فعالیت خود را در خدمت‌رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده و در طول این سال‌ها با حمایت ویژه خیرین و نیک‌اندیشان، اداره شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار