کد خبر: 1044008
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
واعظی:
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: نشانه‌هایی از اتفاق اخیر نطنز داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با غنی‌سازی ۶۰ درصد و پیام آن به دنیا اظهار داشت: در ارتباط با غنی‌سازی ۶۰ درصد طبیعی است که پیام فعالیت‌های ما پیام صلح‌آمیز است و همه این اقدامات طی نامه‌ای به آژانس صورت می‌گیرد و هدف آن مشخص می‌شود.

واعظی تاکید کرد: بنابراین اهداف ما صلح‌آمیز است. از سوی دیگر هرچه مذاکرات طولانی می‌شود فشار تحریم بیشتر خواهد شد و علی‌رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری ترامپ شکست خورده اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد.

وی افزود: همچنین ما نشانه‌هایی از اتفاق اخیر نطنز داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است. تصمیم گرفتیم راجع به زنجیره IR6 و غنی‌سازی ۶۰ درصد کارهایی را انجام دهیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص سفر لاوروف به تهران تصریح کرد: همه ابعاد همکاری در این سفر مورد بررسی قرار گرفته است. طبیعی است یکی از موضوعات مورد بحث هم برجام بوده و روس‌ها همواره حمایت خودشان را اعلام کردند و در این سفر هم بر این موضوع تاکید شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار