کد خبر: 1042936
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبرداد
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز خبرداد.

خلیل‌الله کاظمی در آیین عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز که با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود این پروژه از سال ۸۷ همزمان با اجرای پل آموزگار انجام شود اما به دلیل معارضاتی همچون لوله آب ۷۰۰، لوله فاضلاب و موارد دیگر مسکوت ماند.

 

وی افزود: هنگام صبح بار ترافیکی از شمال به جنوب و میدان قائم به سمت استقلال به دلیل دوربرگردان همسطح و ماشین‌هایی که به سمت استقلال تعیین مسیر می‌کنند وجود دارد، هنگام ظهر و مغرب نیز به دلیل بار ترافیکی به سمت غرب مشهد ماشین‌هایی که وارد لاین حرکت به سمت میدان قائم می‌شوند، تداخلی در جهت حرکت به سمت قائم را ایجاد می‌کند و گاها ترافیک را تا زیرگذر میدان استقلال و روگذر آزادی ایجاد می‌کند.

 

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: مصوبات و اعتبار این پروژه در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد و رقم ریالی پروژه حدود ۶۰ میلیارد تومان است و بازه زمانی ۱۰ ماهه است.

 

کاظمی خاطرنشان کرد: حجم زیادی از پروژه شامل دکل‌های برق، شرکت آب و فاضلاب مخابرات است که امیدوارم در حین اجرای پروژه برطرف شود. طول پروژه از پل آموزگار به سمت میدان استقلال ۲۵۰ متر است که آغاز رمپ بوده و طول رمپ نیز ۲۰۰ متر است. در قسمت آکس بولوار آزادی تقریبا هفت متر زیرگذر پایین است و بعد از دور زدن، ۲۰۰ متر به سمت شرق بولوار آزادی به سمت بولوار جانباز و آموزگار حرکت می‌کند.

 

وی اضافه کرد: امیدوارم در بازه ۱۰ ماهه پروژه را احداث و حجم زیاد ترافیک در این محور را به حداقل برسانیم. همچنین بیش از ۲۶ هزار مترمکعب حجم خاک‌برداری و ۵۰۰ متر جدول‌گذاری است. به‌ناچار مجبور هستیم لاین تندرو را در زمان اجرای عرشه مسدود کنیم که مشکلاتی را برای تردد شهروندان ایجاد می‌کند که از آنان عذرخواهی می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار