کد خبر: 1042004
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
مرد تاجر مدتی قبل از طریق سایت همسریابی با دختر ۲۰‌ساله‌ای آشنا شد و او را عقد موقت کرد. دختر جوان پس از دو هفته ارتباط با شوهر اینترنتی‌اش با اجیر کردن دو نفر از دوستانش نقشه سرقت از خانه مرد تاجر را طراحی و اجرا کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  چند روز قبل مرد میانسالی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از زن جوانی به اتهام سرقت میلیاردی از خانه‌اش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من تاجر فرش هستم و وضع مالی‌ام خیلی خوب است و در خانه ویلایی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران به صورت تنها زندگی می‌کنم. مدتی بود که تصمیم داشتم خدمتکاری را برای خانه‌ام استخدام کنم تا اینکه چند روز قبل زن جوانی را به عنوان خدمتکار استخدام کردم. او معمولاً هر چند روز یک بار به خانه‌ام می‌آمد و کار‌های مرا انجام می‌داد. چند ساعت قبل او در حال نظافت خانه‌ام بود که برای من شربت آورد.

وقتی شربت را خوردم دقایقی بعد سرم گیج شد و همانطور که روی مبل دراز کشیده‌بودم بی‌هوش شدم وقتی چند ساعت بعد به هوش آمدم دیدم همه وسایل خانه‌ام بهم ریخته است که تازه متوجه شدم زن خدمتکار برای سرقت از خانه‌ام مرا با شربت مسموم بی‌هوش کرده و تمامی پول‌ها، دلارها، طلاهایم و تعداد زیادی از وسایل کوچک گرانقیمتم را سرقت کرده است. با شکایت مرد تاجر پرونده به دستور قاضی دادسرا برای رسیدگی در اختیار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران پلیس در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند که مشخص شد وقتی مرد تاجر بی‌هوش می‌شود زن خدمتکار در را به روی زن دیگری که ماسک بهداشتی به صورت دارد باز می‌کند و ساعتی بعد دو نفری با وسایل سرقتی از خانه مرد تاجر بیرون می‌روند.

همچنین بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد زن خدمتکار برای اینکه شناسایی نشود خودش را با هویت جعلی به مرد تاجر معرفی کرده‌است.

سرنخ

در حالی که مأموران پلیس هیچ ردی از سارقان بدست نیاورده بودند، شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و سرنخی از سارقان در اختیار مأموران پلیس قرار داد.

وی گفت: مدتی قبل در سایت همسریابی با دختر ۲۰‌ساله‌ای به نام شهره آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و من هم از او خوشم آمد که در نهایت او را عقد موقت کردم. در مدتی که عقد من بود برای او طلا و خودرو خریدم و تصمیم داشتم با او ازدواج کنم. به همین خاطر حتی کارت‌های عابرم و رمز آن را در اختیار او قرار می‌دادم تا اینکه چند روز قبل از سرقت صیغه نامه‌اش را فسخ کرد و گفت خانواده‌اش مخالفت کرده‌اند و من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: دو زن سارق روز حادثه علاوه بر سرقت طلا‌ها و دلارهایم تعدادی ازکارت‌های عابرم را نیز سرقت کردند، اما از آنجایی که رمز آن روی کارت‌ها نبود خیلی به آن اهمیتی ندادم تا اینکه امروز متوجه شدم ازکارت‌های عابرم مقدار زیادی پول برداشت شده است و تنها کسی هم که رمز کارت‌های عابر مرا داشت شهره بود و الان احتمال می‌دهم که شهره سارقان را اجیر کرده و از کارت‌های عابرم برداشت می‌کند.

دستگیری همسر اینترنتی

بدین ترتیب مأموران پلیس شهره را به عنوان مظنون بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.

متهم ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد اعتراف کرد که دو زن جوان را برای سرقت از خانه مرد تاجر اجیر کرده است.

وی گفت: دو هفته عقد موقت شاکی بودم و در این مدت او از نظر مالی خیلی به من کمک کرد و پیشنهاد داد با هم ازدواج کنیم و حتی قرار شد برای من جشن مفصلی بگیرد، اما تفاوت سنی ما خیلی زیاد بود که تصمیم گرفتم از او جدا شوم. پس از جدایی دیگر پولی نداشتم که با آن خوشگذرانی کنم که نقشه سرقت از خانه او را طراحی کردم.

وی ادامه داد: من موضوع را به دونفر از دوستانم درمیان گذاشتم و آن‌ها هم وقتی فهمیدند که شاکی در خانه‌اش طلا و پول زیادی نگهداری می‌کند قبول کردند. یکی از آن‌ها به عنوان خدمتکار وارد خانه مرد تاجر شد و پس از اینکه او را بی‌هوش کرد با همدستی دوست دیگرم اموالش را سرقت کردند. ما تمامی اموال سرقتی را تقسیم بر سه کردیم و در این مدت هم هر چقدر از کارتش برداشت می‌کردم بین سه نفرمان تقسیم می‌کردم که دستگیر شدم.

مأموران پلیس در تلاشند تا دو همدست متهم را بازداشت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار