کد خبر: 1039675
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
معاون طرح و برنامه وزارت صمت :
سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد وسنگ آهن ایران با نگاهی به بازار ، از تولید ریل و محصولات صنعتی توسط این مجتمع عظیم صنعتی تمجید کرد وگفت: تولید ریل در ذوب آهن اصفهان نگاههای تولید کنندگان جهانی را به خود مطوف کرده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،زرندی تولید این محصولات را نشان دهنده توانایی ذوب آهن اصفهان برای رقابت در عرصه های جهانی دانست و ابراز امیدواری کرد که با تامین مواد اولیه لازم ، مشکلی در تولید این محصولات مهم از جمله ریل نداشته باشیم.

 وی در خصوص ضرورت عدم ورود شرکت های معدنی به حوزه صنایع پایین دستی و تولید فولاد که منجر به بحران تامین مواد اولیه برای تولید کنندگان بزرگ این صنعت شده است گفت : معادن نباید در حوزه هایی که با اشباع تولید مواجه هستیم ورود کنند و هر واحد فولادی که ایجاد می شود باید تامین مواد اولیه برای آن تضمین شده باشد .

زرندی افزود : برای سرمایه گذاری های جدید تلاش می شود که حلقه های زنجیره فولاد در حوزه یکدیگر ورود نکنند تا شاهد این مشکلات در تامین مواد اولیه نباشیم .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار