کد خبر: 1039131
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس امروز در دیداری معوقه از نیم‌فصل نخست لیگ برتر به میدان می‌روند که به منزله تعیین تکلیف قهرمان نیم‌فصل نخست است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر ایران، گل گهر و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۰ در سیرجان به میدان خواهند که پرونده قهرمان نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها را می‌بندد و بعد از مدت‌ها شمار بازی‌های همه تیم‌ها برابر خواهد شد.

از اتفاقات مهم این دیدار، برگزاری مسابقه در ورزشگاه جدید گل گهر به نام شهید سردار قاسم سلیمانی است که تبدیل به دومین ورزشگاه استاندارد این باشگاه خواهد شد و از این پس مسابقات خود را در این زمین برگزار خواهند کرد.

در حال حاضر پرسپولیس با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی است و برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم‌فصل به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز دارد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان در گذشته رسیدن به این عنوان را از اهداف کوتاه مدت تیمش عنوان کرده بود و حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز این دیدار باز کرده است. در عوض اگر سرخپوشان موفق به انجام این کار نشوند، سپاهان با ۲۸ امتیاز قهرمانی نیم‌فصل نخست را از آن خود خواهد کرد.

در سوی مقابل امیر قلعه‌نویی در نخستین فصل حضور در گل‌گهر نتایج قابل قبولی گرفته و در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در حوالی صدرجدول قرار دارد و با کسب سه امتیاز این دیدار، ۲۵ امتیازی می‌شود و فقط سه امتیاز تا صدرجدول فاصله خواهد داشت.

مهم‌ترین غایب این بازی گادوین منشا، دومین گلزن مسابقات لیگ برتر است که به علت شادی گل جنجالی مقابل نساجی در هفته پانزدهم لیگ، با حکم کمیته انضباطی به طور موقت محروم شده است. البته باشگاه گل‌گهر تنبیهات دیگری مانند کسر از قرارداد این مهاجم در نظر گرفته است، اما این باشگاه معتقد است محروم کردن این بازیکن مطابق عدالت نبوده است.

نگاهی به نتایج تیم‌ها نشان می‌دهد پرسپولیس در چهار بازی اخیر خود موفق به کسب چهار پیروزی متوالی با نتایج مشابه یک بر صفر شده است و در بهترین وضعیت خود از ابتدای فصل جاری به سر می‌برد.

گل‌گهر هم بعد از شروع مقتدرانه در ابتدای فصل و افت فاحش در میانه‌های مسابقات، حالا موفق به چند پیروزی خوب شده و می‌تواند با تداوم این روند جایگاه خوبی را پایان فصل کسب کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار