کد خبر: 1035974
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
سکوت وزیر ورزش یعنی تایید رسول پناه
مهدی رسول پناه رییس جناجالی هیات مدیره پرسپولیس که با ادبیاتی چاله میدانی یحیی گل محمدی و بازیکن پرسپولیس را مورد هجمه قرار داد همچنلان در سمت خود باقی مانده و واکنش خنثی و بی تفاوتی وزیر و معاونان وزارت ورزش حکابت از حمایت آن‌ها از رسول پناه دارد.
مرضیه رضاسلطانی
بعد از اینکه ویدو‌های جنجالی رسول پاه در دو نوبت منتشر شد انتظار می‌رفت که وزارت ورزش نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد، ولی نمی‌دانیم چه حسابی در کار است که او همچنان با قدرت در برابر همه ایستاده و سکوت وزارت ورزش و معاونین وزیر در قبال این افتضاحی که رسول پناه بباره آورده بر شایعات مبنی بر معاملات پشت پرده دامن زده است.
مهدی رسول پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها بخاطر ویدیو‌های جنجالی اش حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها به پا کرده است و حسابی کادرفنی و بازیکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس را عاصی کرده است، به دلیل ویدیو‌های منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد، اما در واکنش به خبر استعفایش گفته است که چه کسی گفته است که من استعفا داده ام؟! من فقط عذرخواهی کردم.
حالا مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به در واکنش به سوال خبرنگار صدا و سیما مبنی بر ویدیو‌های رسول پناه و استعفای او گفت:
مصاحبه بعدا!
همچنین عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی و فرهنگی وزارت ورزش درباره اظهارات رسول پناه عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و بیان برخی مسائل در ویدئو‌های منتشر شده گفت: تذکرات لازم را به باشگاه داریم و پیگیری لازم از طرف باشگاه انجام می‌شود!
یک نفر با این ادبیات مثل "شلوار طرف می‌کشم پایین" یا خطاب قرار دادن بازیکنان بزرگ پرسپولیس با ادبیات سخیف چه قدرتی دارد و چه معا مله‌ای در کار است که وزیر ورزش هم بر آن چشم پوشی می‌کند و در عین حال دم از اخلاق در ورزش می‌زنند.
چنین فردی اصلا لیاقت و شایستگی روی سکو نشستن را هم ندارد و واقعا کانون هواداران پرسپولیس به هیچ عنوان اجازه نشستن چنین افراد چاله میدانی را روی سکو‌ها هم نمی‌دهد.
اگر هر کدام از بازیکنان فوتبال یک درصد چنین حرکاتی را انجام دهند تا ده سال او را محروم می‌کنند، ولی وزارت ورزش و کمیته اخلاق و معاونین وزیر چرا از کنار این ادبیات سخیف براحتی عبور می‌کنند.
در هر صورت یک چنین فردی لیاقت و شایستگی نشستن روی صندلی ریاست هیات مدیره باشگاه بزرگ پرسپولیس را ندارد و لکه ننگی برای وزارت ورزش است که اجازه می‌دهد این افراد از برند پرسپولیس به همه جا برسند و نهایتا شاید چند واحد آپارتمان در فلان محل به دو سه بنده خدایی فروخته باشد! اما از کنار آن ده برابرش را در آورده است. کاری به این زد و بند‌ها نداریم. هدف ما نام پرسپولیس است. تورا خدا ببینید پرسپولیس از دکتر اکرامی و دکتر جعفر آقا کاشانی و. به چه افرادی رسیده است؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار