کد خبر: 1033621
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی جنگ تحمیلی را گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی آموزش یافته مکتب جنگ بود.

به گزارش خبرگزاری جوان از لرستان، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در رزمایش کمک های مؤمنانه بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و مراسم سوگواری سردارشهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تقارن ایام فاطمیه با دهه بصیرت برای ما پیام هایی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضرت زهرا (س) را اسوه بصیرت خوان و افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در دهه بصیرت و مرحوم آیت الله علامه مصباح یزدی این عالم بزرگی که با تربیت شاگردان برجسته و تألیفات گران سنگ خدمات کم نظیری را به عالم اسلام  انجام دادند نیز در این ایام برای ما پیام آور است.

وی تصریح کرد: پیام دهه بصیرت تیزبینی و بصیرت برای حرکت به سمت جلو و رسیدن به اهداف انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: شهادت شهدای انقلاب اسلامی از جنگ تحملی تا مدافعان حرم همه نشان از بصیرت شهدا است، همه شهدای ما از قبل آماده شهادت بودند و به چشم خود شهدای زیادی را دیدند.

وی شهید سلیمانی را آموزش یافته مکتب جنگ خواند و افزود: جنگ تحمیلی را گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران است و شهید سلیمانی از دل جنگ بیرون آمد و پرورش یافته مکتب جنگ و بصیرت بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جنگ گنجینه گرانبهایی و ذخیره گران بهایی است که قرن ها این مملکت را بیمه خواهد کرد، اذعان داشت: فرهنگ ایثار وشهادت سرمایه گرانبهای بود که امام راحل  در قالب این فرهنگ غنی جوانان را تربیت کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار