کد خبر: 1129218
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)
تقوی، با بیان اینکه راه علامه مصباح؛ راه تعالی بخشی جامعه اسلامی است، گفت: تبیین معارف آثار علامه در جامعه ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، علی تقوی، در  همایش مصباح تفکر که در شهرستان دلفان برگزار شد، گفت: هجمه های سنگین دشمنان و معاندین علیه عمار انقلاب به وضوح نشان می دهد که راه علامه مصباح؛ راه تعالی بخشی جامعه اسلامی است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) افزود: دشمنان با درک این حقیقت می خواهند جامعه را از این چراغ هدایت گری دور کنند.

تقوی عنوان کرد: آنچه که شهدا درک کردند و به این مقام رسیدند حاصل نشستن پای مکتب علامه هاست که از بیان و آثار آنان اسلام نا محمدی(ص) تراوش می کند.

مسئول ستاد بزرگداشت علامه مصباح(ره) در لرستان در ادامه بر ضرورت تبیین معارف آثار علامه در جامعه تأکید کرد و گفت: بی توجی به منبع هدایت در جامعه آثار زیان باری رابه دنبال دارد و همه ی ما موظفیم در هر جایگاهی با روش های متقن راه بزرگان دینی همچون علامه مصباح را به جامعه نشان  دهیم تا زمینه تعالی بخشی وهدایت به سوی قله های عزت فراهم شود.

گفتنی است، در این همایش از دانشجوی خواهر بسیجی فعال عرصه فرهنگی توسط حجت الاسلام دکتر محمدجعفری هرندی؛ عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و حجت الاسلام خانی؛ امام جمعه شهرستان دلفان تقدر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار